Percorrer por Orientador Marques, Catarina

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12-Jan-2022Assessing the sharing economy characteristics and social impacts of peer-to-peer accommodation on host communities: an analysis of Airbnb and Fairbnb.coopPetruzzi, Marina ArriadaTese de DoutoramentoAcesso Aberto
11-Jan-2022Brand coolness effects on brand love, purchase intention and word of mouth: application to indonesian women modest sportswearDwikinanda, IrfanDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Dez-2021Clustering the Portuguese population regarding adoption and intention to use UAMPrazeres, Duarte Mota Poseiro RodriguesDissertação de MestradoAcesso Aberto
2011A criação de gamas de produtos no retalho alimentar: uma aproximação à Service-Dominant LogicCarvalho, Duarte Jardim Vital de EvaristoDissertação de MestradoAcesso Restrito
27-Dez-2021Customers’ perceived risk & intention to visit restaurants during COVID-19: An empirical analysis in PortugalOitavén, Isabel Contreras CaladoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014Desenvolvimento do E-service no retalho eletrónicoGalego, Mafalda Silva Ferro CruzDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Dez-2022Destination brand love and destination coolness: A case study about LisbonSoares, Mariana Vieira Morais de AlmeidaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017E-commerce: online consumer, service failures and the service paradoxPereira, Maria Rita Estrela Maggioli EstevesDissertação de MestradoAcesso Aberto
Out-2016Effects of rebranding on brand equity – Pestana Hotel GroupRemédios, Francisca Maria Pacheco PintoDissertação de MestradoAcesso Restrito
27-Out-2023Exploring motivations for attending e-sports events: The role of visiting the host citySilva, Diogo Manuel SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2016Gestão do emprego nas empresas em Portugal: A incidência de arranjos contratuais flexíveisDias, Cláudia Isabel Rêgo Gonçalves Vajão da CruzDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014Grocery consumer relational perceptions: value typologies and environmentally sustainable consumptionGonçalves, Marta Catarina FernandesDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Nov-2018How rebranding affects the brand equity of a private label brandFaria, Rita Meireles Alves TamagniniDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2022How residents’ subjective well-being and benefit/cost perceptions impact on their support towards a music festivalPolido, Jorge Miguel SantiagoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2019Iberian market entry strategy for a new brand for mattressSilva, Pedro André Pinho daDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Dez-2021In-company project: Developing a model that optimizes the number of flyers produced and measure its efficiencyMonteiro, InêsDissertação de MestradoAcesso Aberto
8-Set-2017Influence of different sponsorship contexts in the bios*: Consumer brand relationship model (BCBR model) mutualism and antagonism clusters and purchase intentionMacedo, Maria Alves Machado de Sousa deTese de DoutoramentoAcesso Aberto
13-Nov-2019Olfactory purchases: How does scent influence the consumer's decision-making process?Cardoso, Bárbara FilipaDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Dez-2018Online business-to-business personalised and interactive content communication and its influence on online relationship: The case of the reseller market in the IT sector in the Portuguese contextVilas Boas, Ana Filipa MesquitaDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Nov-2020Operation mode and commodity attributes of art festivals: the case of Tianfu Ancient Town Art FestivalSun HongbinTese de DoutoramentoAcesso Aberto