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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
28-Jul-2020Consumer-brand engagement in OTC medication: Can pharmaceutical companies increase brand usage intentions by improving perceived social media activity?Mendonça, Ana Rita de OlivalDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2020Future of revenue management and marketing in Portuguese hospitality industrySalazar, Carolina GuilhermeDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Jul-2020Implementation of a consumer-centric digital strategy for Bioderma IrelandCoffinet, MarieDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Dez-2020The effects of micro and macro-influencers on Instagram skincare campaignsNeves, Rita PaivaDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Jan-2020In-company project: An integrated communication plan to increase the usage of the e-floater sharing service in LisbonHofrichter, JannickDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Dez-2020Tourism recovery: The municipality of SintraPinto, João Dias RosárioDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Fev-2020Customer journey no mercado automóvel B2B: O renting em PortugalAfonso, António Alexandre GomesDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Dez-2020Social media influencers and consumers’ purchase intentions through influencer branded content: micro vs. macro influencersTracana, Mariana AlvesDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Dez-2020The impact of experience in brand loyalty of wine brands in portuguese wine industrySerras, Inês AntunesDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Dez-2020Internationalization strategies of the companies via e-commerceTovstolyak, YuliyaDissertação de MestradoAcesso Aberto