Skip navigation
Logo
User training | Reference and search service

Library catalog

Retrievo
EDS
b-on
More
resources
Content aggregators

Browsing by Advisor Pereira, Hélia Gonçalves

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
This table browses all dspace content
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2011Factores competitivos: mergulhando no turismo de surf10071/4072Santos, Steven HenriquesmasterThesisopenAccess
2014Ferramentas de marketing digital no setor hoteleiro em portugal: influência ou confluência10071/10161Martins, José Carlos de Melo PintomasterThesisrestrictedAccess
2011Fidelização de consumidores SKIP10071/4099Ribeiro, Marta Isabel PedrosamasterThesisrestrictedAccess
2016Flagship Store Frutológica Compal10071/14072Raposo, Maria Carolina de AzaredomasterThesisrestrictedAccess
2012Food for wine lovers: a restaurant repositiong10071/5475Batista, Adelaide Marques PortelamasterThesisopenAccess
2010Glamorous : moments with emotion10071/6282Vieira, Sérgio Paulo ReismasterThesisrestrictedAccess
2013Go-to-market strategy for video call through television10071/6873Silva, Vera Sofia GonçalvesmasterThesisrestrictedAccess
24-Nov-2016How can luxury cosmetic companies leverage on global shoppers: the case study of Kiehl´s since 185110071/13670Dias, Catarina FernandesmasterThesisrestrictedAccess
30-Nov-2017How can store atmosphere be applied in Sonasol brand?10071/15765Pinto, Inês Ferreira LourençomasterThesisrestrictedAccess
2016How to conquer the 6th continent: Lâncome Brand in the travel retail10071/13701Fancaria, Ana Catarina de AlmeidamasterThesisrestrictedAccess
2012Imagem das marcas da distribuição10071/5167Castro, Carmen Garcia demasterThesisrestrictedAccess
2011O impacto da gestão de reclamações na fidelização de clientes10071/4350Silveira, Bárbara Ramos PaismasterThesisrestrictedAccess
11-Dec-2018O impacto das redes sociais na reputação das organizações em contexto B2B10071/18433Cabral, Célia Marina LopesmasterThesisrestrictedAccess
2012O impacto das redes sociais no relacionamento entre marcas e consumidores10071/5082Rodrigues, Sara de AzevedomasterThesisopenAccess
2016O impacto do relançamento de marcas em declínio: o caso da marca Flora10071/14071Gomes, Luís Alexandre FariamasterThesisrestrictedAccess
30-Nov-2016Implementação de CRM na Ordem dos Engenheiros10071/13727Gens, João Filipe Ramos PereiramasterThesisopenAccess
2011A influência da comunicação no crescente consumo de produtos grooming masculinos10071/4074Alves, Rita GomesmasterThesisopenAccess
2014Influência do preço e ações promocionais no valor percecionado da loja de retalho10071/8583Reis, Teresa Isabel Damião dosmasterThesisrestrictedAccess
2009A internacionalização do Compal Essencial para o mercado polaco10071/1714Bettencourt, Maria Margarida Rodrigues GonçalvesmasterThesisopenAccess
29-Nov-2016Lançamento de uma nova marca: Natur Troofs: Projeto Trofal S.A10071/17596Couto, Filipa Ribeiro domasterThesisembargoedAccess