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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
19-Jan-2021The influence and impact of artificial intelligence in the consumer decision-making process: comparing Generation X with MillennialsBraga, Fábio Miguel IglésiasDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Out-2020Exploiting the impact of user-generated content on brand coolness and consumer brand engagement: A text-mining approachSerras, Sara Alexandra LopesDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Jan-2021Impact of the virtual assistant's interactive dimensions in the Portuguese young adults' customer experience expectations and patronage intentions, in the retail contextSantos, Catarina Betencourt da Costa Rodrigues dosDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2020The influence of green marketing on the Worten customerVinha, Maria Beatriz Faria de NogueiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2020O marketing de experiências nos hotéis boutique: estudo de caso do Boutique Chiado SuitesMarques, Joana Patrícia FerreiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jan-2021Customer segmentation at Vodafone Portugal: are we getting to the right people?Lourenço, Raquel Nabais Baldo PereiraDissertação de MestradoAcesso Embargado
6-Dez-2021Predictors of active loyalty: The case of hotel group XPrada, Ana Vera NascimentoDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2021Problemas enfrentados pelos empreendedores na criação e desenvolvimento das empresasSaraiva, João Pedro PaisDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Dez-2021How branded content on social media platforms influences brand equityPereira, Catarina Chagas de OliveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2020Brand knowledge of AIESEC in Portugal and its relationship with purchase intentionGraça, João Miguel Matos da CruzDissertação de MestradoAcesso Aberto