Percorrer por Tipo de documento article

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 2386-2405 de 8899. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
Out-1988E a moda criou indivíduos... (Dossier «Moda e Estética»)Cabral, EuniceArtigoAcesso Aberto
Jan-1996E porque é que não pomos os putos a trabalhar?Dores, António PedroArtigoAcesso Aberto
2018E-learning success determinants: Brazilian empirical studyCidral, W. A.; Oliveira, T.; Di Felice, M.; Aparicio, M.ArtigoAcesso Aberto
2016An e-learning theoretical frameworkAparicio, M.; Bação, F.; Oliveira, T.ArtigoAcesso Aberto
2000E-Logistics: quando o virtual chega ao asfaltoCarvalho, José CrespoArtigoAcesso Aberto
2005O e-mail e o marketing de permissãoFortes, N.; Rita, P.ArtigoAcesso Aberto
2023Each person in their place: the ‘praxe’ as a ritual of integration, stratification and differentiationSilva, J. P.; Mineiro, J.; Estanque, E.; Sebastião, J.; Lopes, J. M. T.ArtigoAcesso Aberto
2021EaD e eLearning na perspetiva da teoria das redes: uma proposta metodológicaCorreia, J. D.; Henriques, S.ArtigoAcesso Aberto
2021Early attachment to mothers and fathers: Contributions to preschoolers' emotional regulationFernandes, C.; Fernandes, M.; Santos, A. J.; Antunes, M.; Monteiro, L.; Vaughn, B. E.; Veríssimo, M.ArtigoAcesso Aberto
2012Early childhood intervention in Portugal: an overview based on the developmental systems modelPinto, A. I.; Grande, C.; Aguiar, C.; de Almeida, I. C.; Felgueiras, I.; Pimentel, J.; Serrano, A. M.; Carvalho, L.; Brandão, M. T.; Boavida, T.; Santos, P.; Lopes-dos-Santos, P.ArtigoAcesso Aberto
2020The early exercise boundary under the jump to default extended CEV modelNunes, J. P. V.; Dias, J. C.; Ruas, J. P.ArtigoAcesso Aberto
2019Early family adversity, stability and consistency of institutional care and infant cognitive, language and motor development across the first six months of institutionalizationBaptista, J.; Belsky, J.; Marques, S.; Silva, J. R.; Martins, C.; Soares, I.ArtigoAcesso Aberto
2020Early father-child and mother-child attachment relationships: contributions to preschoolers’ social competenceFernandes, C.; Monteiro, L.; Santos, A. J.; Fernandes, M.; Antunes, M.; Vaughn, B. E.; Veríssimo, M.ArtigoAcesso Aberto
2019Early interventions tackling inequalities experienced by immigrant, low-income, and Roma children in 8 European countries: a critical overviewAguiar, C.; Silva, C. S.; Guerra, R.; Rodrigues, R. B.; Ribeiro, L. A.; Pastori, G.; Leseman, P.; ISOTIS Curriculum and Pedagogy TeamArtigoAcesso Aberto
2018Early maltreatment and current quality of relational care predict socioemotional problems among institutionalized infants and toddlersBaptista, J.; Silva, J. R.; Marques, S.; Martins, C.; Soares, I.ArtigoAcesso Aberto
14-Mar-2020Early maternal spatial support for toddlers and math skills in second gradeRibeiro, L.; Casey, B.; Dearing, E.; Nordahl, K.; Aguiar, C.; Zachrisson, H.ArtigoAcesso Aberto
2018Early modern narratives of Diu’s architecture and spaceGrancho, N.ArtigoAcesso Aberto
2019Early Portuguese data for wage developments in India : Kannur (Cananor), 1516-1517Matos, P. T. De; Lucassen, J.ArtigoAcesso Aberto
2011Earnings management and CEO characteristics in Portuguese firmsIsidro, H.; Goncalves, L.ArtigoAcesso Embargado
2016Earnings management in family firms: current state of knowledge and opportunities for future researchPaiva, I. S.; Lourenço, I. C.; Branco, M. C.ArtigoAcesso Embargado