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Resultados 1081-1090 de 1094.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
24-Mai-2021Impacto das características do conselho de administração na divulgação da responsabilidade social corporativaAlmeida, Margarida Grave deDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Mai-2022Ageing of the population: Research on the elderly care models with Chinese characteristicsWu YangfenDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Jul-2023A study on the improvement of differentiated market strategies and customized product services for small and micro PR firms in ChinaLi YunDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Mai-2024Concepção de um balanced scorecard para a área record to report de um global shared servicesRodrigues, Cátia Sofia da CunhaDissertação de MestradoAcesso Restrito
11-Jun-2024The role of big data in precision marketing from WeiboLiu XiangxiDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Jun-2024The application of artificial intelligence in recruitmentCao QianyuDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Jun-2023The role of micro-influencers for luxury fashion brandsPedro, Isabel Lourenço MartinsDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jun-2023A multi-criteria decision analysis approach for critical success factors identification in civilian European Union common security and defence policy´s missionsValente, Luís Miguel RibeiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Jun-2024How retail enterprises maintain customer stickiness through service innovation under the digital economy: Taking Starbucks as an exampleZhang ChaoyueDissertação de MestradoAcesso Restrito
7-Out-2021Can a visit to a simulated tourism environment substitute the impulse to travel and experience the 'real thing'? The case of the World Showcase at Disney's EPCOTGillespie, ÉilisDissertação de MestradoAcesso Embargado