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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
27-Jan-2020In-company project: An integrated communication plan to increase the usage of the e-floater sharing service in LisbonHofrichter, JannickDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Dez-2020Tourism recovery: The municipality of SintraPinto, João Dias RosárioDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Fev-2020Customer journey no mercado automóvel B2B: O renting em PortugalAfonso, António Alexandre GomesDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Dez-2020Social media influencers and consumers’ purchase intentions through influencer branded content: micro vs. macro influencersTracana, Mariana AlvesDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Dez-2020The impact of social virtual presence agents and content-based product recommendation system on on-line customer purchase intentionSousa, Francisco Pedroso deDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2020The impact of social media: instagram vs online site reviews on hotels' client quality perceptionNeves, Carolina Serrano Gião SilveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Dez-2020The impact of experience in brand loyalty of wine brands in portuguese wine industrySerras, Inês AntunesDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Dez-2020Internationalization strategies of the companies via e-commerceTovstolyak, YuliyaDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Nov-2020A presença da Saint-Gobain Weber no mercado das grandes superfícies de bricolageGaspar, Maria Teresa de Magalhães Fleming PessoaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jul-2020Development of a social media communication strategy for the marine conservation NGO Sea Shepherd Portugal focused on awareness and donation increaseBaun, MaikeDissertação de MestradoAcesso Aberto