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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
9-Dez-2020The impact of social virtual presence agents and content-based product recommendation system on on-line customer purchase intentionSousa, Francisco Pedroso deDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2020The impact of social media: instagram vs online site reviews on hotels' client quality perceptionNeves, Carolina Serrano Gião SilveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Dez-2020The impact of experience in brand loyalty of wine brands in portuguese wine industrySerras, Inês AntunesDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Dez-2020Internationalization strategies of the companies via e-commerceTovstolyak, YuliyaDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Nov-2020A presença da Saint-Gobain Weber no mercado das grandes superfícies de bricolageGaspar, Maria Teresa de Magalhães Fleming PessoaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jul-2020Development of a social media communication strategy for the marine conservation NGO Sea Shepherd Portugal focused on awareness and donation increaseBaun, MaikeDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2020Developing affective brand commitment through voice assistantsBerrincha, Ana Margarida BanhudoDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Dez-2020The impact of Instagram influencer marketing in the restaurant industryAnjos, Catarina Jorge da FonsecaDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Dez-2020The impact of Covid-19 on the German online home sports industry: an analysis based on S-O-R and Structural Equation ModelingWerling, Anna ElisabethDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2020Communication plan: attracting upscale tourism to El Corte Inglés, the Lisbon storeReis, Miguel MonteiroDissertação de MestradoAcesso Aberto