Percorrer por autor Miranda, S.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022Activism in the age of mediated communication: The impact of new media on the development of activist movementsMiguel, A.; Miranda, S.Parte de LivroAcesso Aberto
2016A avaliação 360º e a comunicação das chefias: onde se cruzam?Mourão, R. M.; Miranda, S.; Gonçalves, G.ArtigoAcesso Aberto
2015A avaliação de desempenho a 360º no mercado de trabalho Português: facilitadores e barreirasMourão, R.; Miranda, S.; Ramalho, N.ArtigoAcesso Aberto
2015Communication in organizations and 360-degree evaluation: what is the relationship between the two concepts?Mourão, R. A.; Miranda, S.ArtigoAcesso Aberto
2021How social networks promote brand activism and the importance of authenticity in achieving resultsMiguel, A.; Miranda, S.Parte de LivroAcesso Aberto
2021“Levar a menina”: o engagement dos fãs no futebol femininoGouveia, C.; Fátima, B.; Miranda, S.; Antunes, A. C.Parte de LivroAcesso Aberto
2022Linking corporate social responsibility, brand activism, and corporate reputation: The Portuguese caseMiranda, S.; Miguel, A.Parte de LivroAcesso Aberto
2021Muito além do relvado: futebol, nacionalismo e redes sociaisGouveia, C.; Di Fátima, Branco; Miranda, S.ArtigoAcesso Aberto
2015Organizational communication and performance appraisal: the organizational communication under 360º evaluationMourão, R.; Miranda, S.ArtigoAcesso Embargado
2021Pode amar-se uma marca?: uma análise à campanha eu sou sporting!David, A; Miranda, S.; Gouveia, C.; Di Fátima, B.Parte de LivroAcesso Aberto
2023The role of digital platforms in promoting pro-sustainable behavior and conscious consumption by brandsMiguel, A.; Miranda, S.ArtigoAcesso Aberto
2022The role of social media in the proliferation and promotion of brand activismMiguel, A.; Miranda, S.ArtigoAcesso Aberto
2023Unravelling brand activism effectiveness: The predictors and potential effects of brand activist actionsMiguel, A.; Miranda, S.ArtigoAcesso Aberto