Percorrer por Orientador Loureiro, Sandra Maria Correia

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2014Analyzing the senior consumers’ attitude toward advertising: traditional and new mediaGonçalves, Diogo Francisco MaioDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Out-2017Antecedents and outcomes of consumer experience and engagement for luxury fashion consumersMaximiano, Maria Guerra VitorinoDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Nov-2017Audio branding empowerment: a dissertation proposal about the interactive process between brands and consumer behaviourCorreia, Francisco Maria de Almeida Tavares PioDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Out-2019Brand cynicism: Start to develop a scaleRodrigues, Diana BalhoteDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Dez-2019Brand hate: A constructivist grounded theory approachPereira, José António MonteiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Brand love & the ideal self: an investigation into anthropomorphic function in brand love relationshipsDonaldson, Toby JakeDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Nov-2017Brand orientation and performance implications: A resource-based perspective of Boss MenswearSingh, ManwirDissertação de MestradoAcesso Embargado
2-Nov-2016Can anti-ageing experiences and mindfulness contribute to enhance well-being and reduce cognitive age of German elderly? A tripartite conceptual frameworkMiddendorf, JanDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Dez-2020Can consumer experience influence brand love and consumer engagement via telepresence and emotional states?Bilro, Pedro Miguel Ribeiro de Almeida ProençaDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Dez-2021Can memes have cool content and influence customer engagement?: Insight from skincare industryMarcolino, Leonor GonçalvesDissertação de MestradoAcesso Restrito
26-Out-2017Case study: the market is calling for Biolage R.A.WAnes, Paulo Jorge PadrãoDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Out-2017Co-created corporate social responsability initiatives on social mediaLopes, João PedroDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Dez-2019A comparison on the perception of brand love: Developed economies vs emerging economiesSilva, Catarina Fernandes da Costa eDissertação de MestradoAcesso Aberto
2016Compromisso dos turistas com o turismo cultural de LisboaMartins, Ana Patrícia Abreu Lopes AugustoDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jul-2020«Cool is the new Black»: an investigation of some drivers and outcomes of brand coolness in luxury fashion realm and analysis of the influence of power distance on the perception of coolness across three cultural identities: anglo-saxon, lusophone and post-sovietMaximova, AlinaDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Out-2018Cruise tourism: factors influencing the intention to return to Lisbon destinationFigueira, Lisandra Josefa AbreuDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Dez-2021Customer interactions with AI: How can Marley Spoon optimize its chatbot performance to improve the touchpoint experience along the customer journey?Roesler, JakobDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Out-2018Desenvolvimento de uma estratégia de comunicação para a empresa Anjo d'Água SwimwearSalvador, Jaqueline MachadoDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Out-2019A devoção do consumidor português da Geração Y pelas marcas de fast fashionCoelho, Ana Margarida NarquelDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Jun-2022Drivers and outcomes of perceived brand authenticity and customer engagement in the hospitality contextPinto, Filipa de Carvalho RosadoTese de DoutoramentoAcesso Embargado