Browsing by Subject Decisão de compra

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2-Dec-2021Analysis of consumer perception regarding the electric vehicle marketAlipour, Nilufar KolayeiMaster ThesisOpen Access
30-Jul-2021Country-of-origin and customer purchasing decisionVanoverbeke, Audrey Monique PascaleMaster ThesisOpen Access
28-Oct-2019Drivers of emotions and purchase intention in virtual supermarket setting: explore the rule of mental imagery, product involvement and presenceCorreia, Carolina FerreiraMaster ThesisOpen Access
21-Sep-2023Green skincare: Influence of brand image, perceived quality, and price perception on purchase intentionPerea-Landa, Manon ClaireMaster ThesisRestricted Access
26-Nov-2020How consumers react to different private-label brands?Morcela, Catarina Alexandra VieiraMaster ThesisOpen Access
22-Nov-2024A implementação da economia circular nas PME nacionais: Um caso de estudo: Empresa PikikosDias, Ana Sofia Constantino AfonsoMaster ThesisRestricted Access
2020Importância dos influenciadores digitais na decisão de compra de gadgets e na construção da imagem das marcasSousa, A. D.; Alturas, B.ArticleOpen Access
15-Nov-2019Influenciadores digitais: importância na decisão de compra de gadgets e na construção da imagem das marcasSousa, Ana Daniela Miranda deMaster ThesisOpen Access
12-Jan-2022Micro-celebridades e influência digital: um caso de estudo sobre o InstagramFreire, Beatriz Gomes Pereira da SilvaMaster ThesisOpen Access
2009O processo de decisão de escolha de tratores no Estado de Goiás, BrasilSilva, Elbert SarmentoMaster ThesisOpen Access
2010A relação do consumidor de baixa renda com a marca PSIU no processo de compra de refrigeranteSouza, Tânia MiyakeMaster ThesisRestricted Access
4-Nov-2019The impact of influencer marketing on consumer purchase intentions and brand attitude: the instagrammersCosta, Inês Oliveira Milheiro daMaster ThesisOpen Access
2014Using sport marketing to reach consumersJovanović, BojanMaster ThesisOpen Access
2014Utilização do sentido de humor em anúncios de televisão para cerveja e a sua influência na decisão de compra e escolha de determinada marcaRijo, André Luís RosaMaster ThesisRestricted Access