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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2013Seasonality in tourism: Introducing golf as a touristic segment in order to prolong a destination’s touristic season: Project of istria county in CroatiaBohte, LeaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014Plano de negócio: Home in timeMarçal, Inês BaptistaDissertação de MestradoAcesso Restrito
16-Dez-2019Co-creation of tourism experiences and the use of social media (ICTS) as key tools for innovation and value creation in the tourism industrySilva, Raquel da Fonte Barata daDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013From bookstores to digital era : how and why the information-seeking behavior is changing in education and which are the main factors that cause those changes and its impacts and challenges on the future of this businessLousada, Marta Sofia AbrantesDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Jul-2019Digital marketing performance measurement: how good marketing performance measurement practices can increase firm's performanceCastilho, Rodrigo VieiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jun-2020The mediating role of entrepreneurship and new product development on customer satisfactionLopes, Susana Cristina AlmeidaDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Dez-2020Business plan: biological Milk production in Azores: BioAçoresGarcia, Filipa Maria CabralDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Nov-2017Food marketing guerrilla version: pratical case: Tritico, an Italian bakeryCavalli, FedericoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014Create, build and manage online brands for internet companiesBilro, Ricardo Jorge GodinhoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013Angariação de donativos nas ongd portuguesas em período de crise (2008-2011)Carmona, TiagoDissertação de MestradoAcesso Aberto