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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
18-Jan-2021The impact of influencer marketing on brand equity: the perceptions of generation Y and generation ZGrácio, Júlia Maria SimõesDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Dez-2020The effects of micro and macro-influencers on Instagram skincare campaignsNeves, Rita PaivaDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2021V as an (ad)vantage?: Understanding the impact of FOP V-label in consumers’ attitude towards vegetarian products: Antecedents and mediatorsBrites, Constança de Machado Neto e SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2021The impact of retailtainment on purchase intentionsTiago, Mafalda dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2020Brand knowledge of AIESEC in Portugal and its relationship with purchase intentionGraça, João Miguel Matos da CruzDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Jan-2022Brand coolness effects on brand love, purchase intention and word of mouth: application to indonesian women modest sportswearDwikinanda, IrfanDissertação de MestradoAcesso Aberto
8-Nov-2021The influence of artificial intelligence on the online behaviour of Portuguese consumers and brandsCavalheiro, Inês Barata Feio PaixãoDissertação de MestradoAcesso Restrito
9-Dez-2021A imprensa escrita e o marketing de influência: O impacto dos digital influencers nas revistas femininas PortuguesasCaretas, Raquel VenturaDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Nov-2020The role of digital influencers on consumers' purchase intention in fashionGomes, Marina Alexandra SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2023Factors affecting house purchase intention of Portuguese millennials: An extended theory of planned behaviourAlves, Inês Filipa de OliveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto