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Resultados 21-30 de 47.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Envelhecimento e trabalho: o papel das práticas de diversidade etária na retenção dos trabalhadoresSousa, I. C.; Ramos, S.; Carvalho, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020How influencers and digital interaction can impact customer-brand relationship and engagementBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The impact of influencer marketing and instagrammers on consumer purchase intentions and brand attitudeBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Rosado-Pinto, F.; Costa, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Is apology the best strategy to mitigate online firestorms in social media?Souto, D.; Neves, H.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Firm performance through online engagement: The role of experience and customer inspiratonAlreesh, M.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Exploring the factors that lead the adoption of virtual reality technologies among football fansSouto, D.; Oliveira, P.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Tourist-hotel relationship: the role of customer experience and brand authenticityRosado-Pinto, F.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R.G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Exploring young artists’ digital performance: the impact of online community engagement and co-creation on brand lovePolicarpo, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The different shades of brand hate: A qualitative approachPereira, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Virtual supermarket setting: Exploring antecedents of emotions and purchase intentionsLoureiro, S. M. C.; Correia, C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto