Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10071/22769
Autoria: Bilro, R. G.
Loureiro, S. M. C.
Guerreiro, J.
Raposo, D.
Data: 2020
Título próprio: How influencers and digital interaction can impact customer-brand relationship and engagement
Volume: 2020
Paginação: 465 - 467
Título do evento: 2020 Global Marketing Conference at Seoul
ISSN: 1976-8699
DOI (Digital Object Identifier): 10.15444/GMC2020.04.06.03
Palavras-chave: Influencer marketing
YouTubers
Customer-brand relationship
Customer engagement
Resumo: This research seeks to unveil how YouTube influencers and digital interaction can contribute to the process of customer-brand relationship and engagement. Based on in-depth interviews of female Youtubers devoted to the lifestyle categories, we aim to comprehend the engagement factors that influencers should rely on to promote engagement between their followers and the brands they advocate.
Arbitragem científica: yes
Acesso: Acesso Aberto
Aparece nas coleções:BRU-CRI - Comunicações a conferências internacionais

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