Percorrer por título

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 5262-5281 de 30074. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2014Consumer emotions, perceived image and behavioral intentions toward Portuguese gastronomyMoura, Ana de Oliveira Pais CostaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2012Consumer engagement in virtual brand communities: The case of Goodgame studiosSchulz, Bianca ManuelaDissertação de MestradoAcesso Restrito
2020A consumer engagement systematic review: synthesis and research agendaBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
11-Jul-2018Consumer experience and satisfaction of private health management service enterprises in ChinaXue YufengTese de DoutoramentoAcesso Aberto
2019Consumer perception of tourist experience through online reviewsOliveira, C.; Brochado, A.; Moro, S.; Rita, P.ArtigoAcesso Aberto
2021Consumer perceptions of conventional and alternative protein sources: a mixed-methods approach with meal and product framingPossidónio, C.; Prada, M.; Graça, J.; Piazza, J.ArtigoAcesso Aberto
2017Consumer perceptions of sustainability: an exploratory studyFerguson, K. E.; Hair, J. F.; Vinhas da Silva, R.; Oliveira-Brochado, A.; Mollah, M. M. H.ArtigoAcesso Embargado
2020Consumer preferences for aquaponics: A comparative analysis of Australia and IsraelGreenfeld, A.; Becker, N.; Bornman, J. F.; Dos-Santos, M. J. P. L.; Angel, D. R.ArtigoAcesso Aberto
2015Consumer sustainability consciousness: a five dimensional constructCarvalho, B. L.; Salgueiro, M. F.; Rita, P.ArtigoAcesso Embargado
18-Mar-2019Consumer' acceptance of electric vehicles in LisbonVrösch, Bob Johan AlexanderDissertação de MestradoAcesso Aberto
Out-2015Consumer's behavior facing word-of-mouth and the impact on marketing point of view: exploratory analysisGabeur, HortenseDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jul-2020Consumer-brand engagement in OTC medication: Can pharmaceutical companies increase brand usage intentions by improving perceived social media activity?Mendonça, Ana Rita de OlivalDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017Consumer-brand engagement through website stimuliBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
6-Nov-2023Consumer-brand relationships in the Eurovision Song Contest, a study on the outcomes of brand loveSilveira, Beatriz Franco Henriques Malta daDissertação de MestradoAcesso Restrito
15-Jul-2021Consumers acceptance of artificial intelligence Virtual Try-On systems when shopping apparel onlineAlmeida, Maria Inês Gouveia deDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Nov-2019Consumers and palm oil: how much do they know and does it matter how much they know?Monteiro, Sara Patrícia PintoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Consumers economic behavior and emotions: the case of iphone 6 in neuromarketingNeto, J. C.; Filipe, J. A.ArtigoAcesso Aberto
2016Consumers using social media: impact on companies’ reputationAlturas, B.; Oliveira, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
10-Jan-2017Consumers' perception of corporal social responsability as key to sucessful relationships with grocery retailersFilipe, Sandra SarabandoTese de DoutoramentoAcesso Aberto
16-Out-2017Consumers' perception of corporate social responsability: the example of eco-designRioux, BéréniceDissertação de MestradoAcesso Aberto