Percorrer por autor Loureiro, S. M. C.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2017Calibrating 30 years of experimental research: a meta-analysis of the atmospheric effects of music, scent, and colorRoschk, H.; Loureiro, S. M. C.; Breitsohl, J.ArtigoAcesso Aberto
2021Challenges of a small insular developing state: Cape VerdeFerreira, E. S.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2015Committing consumers to sustainability: Portugal and South Korea outlooksLoureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Koo, D.-M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Committing Millennials towards recycling and environmental preservationLoureiro, S. M. C.; Kaufmann, H. R.ArtigoAcesso Embargado
2016Companies-publics relationships on Facebook: Portuguese and Brazilian contextLoureiro, S. M. C.; Gomes, D. G.ArtigoAcesso Embargado
2012A conceptual approach for cannibalism between goodsLaruccia, M. M.; Tristão, J. A. M.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2020A consumer engagement systematic review: synthesis and research agendaBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2017Consumer-brand engagement through website stimuliBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Cool museum experience in the relationship with visitorsBlanco, T.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Corporate social responsibility initiatives influence customer awareness and empowermentLoureiro, S. M. C.; Lopes, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Creating memories and engagement in college student through virtual realityLoureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Angelino, F. J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Creating value for customers through engagement and participation in brand communitiesLoureiro, S. M. C.; Pires, A. R.; Kaufmann, H. R.ArtigoAcesso Embargado
2022Culture, heritage looting, and tourism: A text mining review approachLoureiro, S. M. C.; Al-Ansi, A.; Ryu, H. B.; Ariza-Montes, A.; Han, H.ArtigoAcesso Aberto
2023Customer engagement in tourism and hospitality researchLoureiro, S. M. C.; Raouf, A. R.; Ramkissoon, H.; Hollebeek, L.Parte de LivroAcesso Aberto
2019Customer engagement: Growing relevance in marketing researchPinto, F. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Customers’ online interaction experiences with fashion brands: e-information and e-buyingLoureiro, S. M. C.; Amorim, M.Parte de LivroAcesso Aberto
2015Determinantes de la intención de uso de Facebook en el proceso de decisión de compraMiranda Gonzalez, F. J.; Rubio Lacoba, S.; Chamorro Mera, A.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2020The different shades of brand hate: A qualitative approachPereira, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Differential effects of atmospheric cues on emotions and loyalty intention with respect to age under online/offline environmentLoureiro, S. M. C.; Roschk, H.ArtigoAcesso Embargado
2019Do hedonic rewards at online communities affect consumer-fashion brand engagement? a PLS approachBilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.; Cabaço, M. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto