Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10071/22656
Autoria: Pinto, F. R.
Loureiro, S. M. C.
Editor: Vrontis, D., Weber, Y. and Tsoukatos, E.
Data: 2019
Título próprio: Customer engagement: Growing relevance in marketing research
Paginação: 1788 - 1790
Título do evento: 12th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business: Business Management Theories and Practices in a Dynamic Competitive Environment
ISSN: 2547-8516
ISBN: 978-9963-711-81-9
Resumo: Within marketing research, the number of studies about customer engagement has been growing, emerging mainly after 2005 (Brodie et al., 2011), which reflects the increasing interest of researchers on the topic. The purpose of this study is to provide a systematic literature review to answer to the research question: “What marketing research has been conducted on customer engagement until now and what could be future avenues for research?”
Arbitragem científica: yes
Acesso: Acesso Aberto
Aparece nas coleções:BRU-CRI - Comunicações a conferências internacionais

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