Percorrer por Orientador Silva, Rui Vinhas da

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 1-20 de 60.  próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
9-Set-2019Agile project management: a potential tool for enhancing innovation capacity in organisationsLamps, Manon Marie PhilippineDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Out-2016Analysis of Connected-Car-Concepts in the Premium Car: manufacturer industryFünderich, LarsDissertação de MestradoAcesso Restrito
19-Jul-2018Brand experience e estratégias de negócios internacionaisJegu, Morgane SylvieDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Dez-2023Brand/Sponsor strategy when associating to a football club: Reaction of supporters and consumersCarrilho, Afonso SchneiderDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Set-2019Business model on the cinema experience within the catering industry: Innovation and opportunitiesBessière, Noëlle Caroline Claudine DeniseDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Jul-2022Capturing the value of Demola at Instituto Politécnico de Setúbal: Promoting youth employability through problem-based learningGuerra, Maria Zita Gonçalves da Costa MarquesDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Out-2023Catering consumption behavior in the post-pandemic under platform economy: Evidence from ChinaLin ZekaiTese de DoutoramentoAcesso Aberto
2012Communication strategies for NGO: the Rotary Club caseJosé, Susana SilvaDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Jan-2021Customer segmentation at Vodafone Portugal: are we getting to the right people?Lourenço, Raquel Nabais Baldo PereiraDissertação de MestradoAcesso Embargado
27-Dez-2021Customers’ perceived risk & intention to visit restaurants during COVID-19: An empirical analysis in PortugalOitavén, Isabel Contreras CaladoDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Out-2020Demographics, cultural dimensions and cognac consumption in France: A consumer behavior analysis based on the marketing mixChappe, LucasDissertação de MestradoAcesso Aberto
2012Does the image of a country matter? The case of Portugal and its country of origin effects on the portuguese footwear industry: a comparative analysis between portuguese and foreign nationalsCorreia, Joana Raquel GomesDissertação de MestradoAcesso Aberto
2012Drivers of donation practices: altruism and religiosity revisitedAbreu, Maria Madalena Eça Guimarães deTese de DoutoramentoAcesso Aberto
19-Jul-2018Employer branding of Infotel: a close collaboration between marketing and human resourcesMayet, Camille Anne-SophieDissertação de MestradoAcesso Aberto
2012Energy applications: Enabling energy servicesWood, JamesDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Dez-2023Environmental sustainability in football clubs' strategy: The perception of Sporting Clube de Portugal's fansCarvalho, Joana do Vale Viegas SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2011Estratégias de responsabilidade social e comércio justo: caso Ben&Jerry’sBilro, Rita Isabel Ribeiro de Almeida ProençaDissertação de MestradoAcesso Restrito
2011Estudo do processo de decisão na escolha de uma consultora: o caso dos serviçosMeggi, Milan ManaharDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Factors that influence users to take part in WeChat marketing activitiesLi, JunyingDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Set-2019Female leadership in the creative industriesBoda, Harmony Marie PauletteDissertação de MestradoAcesso Aberto