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Repositório do Iscte – Instituto Universitário de Lisboa
Percorrer por Orientador Langaro, Daniela
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Acesso
6-Dez-2022
Motivating factors behind work-related social media activities by employees: Exploring the employer branding & social media relationship
Pinheiro, Ana Catarina Oliveira Caria
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
14-Dez-2021
My Granny Said To Me: Development of an online business plan out of a leisure hobby
Bisetti, Martina
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
28-Nov-2023
Preparing a sustainability self-diagnostic tool for SMEs
Palma, Pedro de Melo
Dissertação de Mestrado
Acesso Restrito
27-Nov-2023
Proposing a new measurement construct for service quality in Small Medium Sized Enterprises in the tourism sector
Silva, Inês Raquel Brito da
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
9-Dez-2020
Social media influencers and consumers’ purchase intentions through influencer branded content: micro vs. macro influencers
Tracana, Mariana Alves
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
20-Nov-2017
Sports brand storymaking: An investigation of the process of co-created brand storytelling in the sporting goods industry, by the case of adidas
Hackenberger, Charlotte
Dissertação de Mestrado
Acesso Embargado
21-Dez-2022
The effects of in-game advertising on purchase intention of digital objects
Zhoujie, Fernanda Gu
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
13-Nov-2017
The influence of brand anthropomorphism in user's online engagement: an exploratory study in the healthy food context
Lopes, Tânia Raquel Oliveira
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
6-Dez-2022
Unblocking the fashion industry: The impact of Blockchain price transparency on consumer purchase intention towards ethical fashion consumption
Cambim, Ana Sofia Martins
Dissertação de Mestrado
Acesso Restrito
21-Dez-2023
Using Search Engine Optimization to build brand awareness for an innovation at ORGANII
Frutuoso, Mariana Carvalho
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto