Mostrar resultados 1-20 de 25.
próximo >
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2023 | Adaptation, confirmatory factor analysis, and psychometric properties of the Brazilian version of the Repetitive Eating Questionnaire | Teodoro, M. C.; Conceição, E.; Sinval, J.; de Lourdes, M.; Neufeld, C. B. | Artigo | Acesso Aberto |
24-Jan-2023 | Assessment of Iscte's cybersecurity capabilities | Faria, João Miguel Jorge Manuelito | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
12-Dez-2016 | Avaliação de Impacto do Jogo “Vamos Prevenir! As Aventuras do Búzio e da Coral”: jogo de prevenção primária do abuso sexual para crianças entre os 6 e os 10 anos” | Moita, Magda Helena | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
2011 | Avaliação do processo de ensino: uma abordagem multivariada | Marchesan, T.; Souza, A.; Menezes, R. | Artigo | Acesso Aberto |
2010 | Avaliar para melhorar: o caso da Biblioteca do ISCTE-IUL | Segurado, Teresa; Amante, Maria João | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2013 | Behind the boardroom's door: the role and contribution of corporate boards | Simões, A.; Kakabadse, A.; Ramos, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Beliefs on assessment and grade repetition among teachers in Portugal | Cipriano, G.; Martins, S. C. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Child Maltreatment Severity Questionnaire (MSQ) for professionals: development, validity, and reliability evidence | Calheiros, M. M.; Silva, C. S.; Magalhães, E. | Artigo | Acesso Aberto |
3-Mar-2018 | Dialéticas na tríade envelhecimento, políticas sociais e serviço social | Daniel, Fernanda da Conceição Bento | Tese de Doutoramento | Acesso Aberto |
2010 | Differentiation in the assessment between different groups of students: are experience and maturity more important than learning time? | Alturas, A.; Alturas, B. | Artigo | Acesso Embargado |
2008 | Mau trato à criança: factores de vulnerabilidade e de protecção : guião de conceptualização de caso de criança (6-11 anos) em situação de perigo | Pereira, Pedro Manuel de Magalhães Oliveira | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
2-Mar-2011 | Obasanjo and the verdict of history: an assessment of Obasanjo’s administration in Nigeria 1999-2007 | Ifeanyi, Odoziobodo; Alu, Kevin; Ozigbo, Richards | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2024 | On the road to proactive vulnerability analysis and mitigation leveraged by Software Defined Networks: A systematic review | Polónio, J.; Moura, J.; Marinheiro, R. N. | Artigo | Acesso Aberto |
2008 | Organisational cultures in public and private Portuguese universities: a case study | Ferreira, A.; Hill, M. M. | Artigo | Acesso Embargado |
27-Set-2019 | Portuguese teachers' beliefs on assessment and grade repetition | Cipriano, Gabriel | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
2022 | Professional development short scale: Measurement invariance, stability, and validity in Brazil and Angola | Mourão, L.; Tavares, S. M.; Sandall, H. | Artigo | Acesso Aberto |
2014 | Proposta de aplicação de um sistema de avaliação de desempenho numa IPSS na região de Lisboa | Paiva, Helga alexandra da Conceição de | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
2017 | The psychometric properties of the Portuguese version of the Personality Inventory for DSM-5 | Pires, R.; Ferreira, A. S.; Guedes, D. | Artigo | Acesso Aberto |
6-Set-2024 | Resposta da criança em idade pré-escolar ao toque afetivo na interação diádica com o cuidador: desenvolvimento e validação preliminar de uma medida observacional | Sabbato, Carolina dos Reis Di | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
2023 | Roles of journalists in media literacy initiatives: Trainees and trainers. Continuity, collaboration, and sustainability of media literacy trainings to mitigate disinformation in Portugal | Foá, C.; Tomé, V.; Margato, A.; Paisana, M.; Crespo, M.; Cardoso, G. | Artigo | Acesso Aberto |