Percorrer por Orientador Loureiro, Sandra Maria Correia

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 40-59 de 113. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
27-Out-2023Factors that influence brand loyalty in the music industry and the moderator role of artist popularityPereira, Maria Gonçalves de Freitas GanhãoDissertação de MestradoAcesso Restrito
3-Dez-2021Fatores-chave que levam os consumidores Portugueses a adotar comportamentos pró-ambientaisRosa, Leonor Maria FreireDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Dez-2024From the virtual world to reality: Investigating the impact of VR technology on volunteer tourism advertisingCardadeiro, Inês RodriguesDissertação de MestradoAcesso Restrito
15-Dez-2020Future of revenue management and marketing in Portuguese hospitality industrySalazar, Carolina GuilhermeDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2024Green packaging for a sustainable future: The impact of different packaging stimulus and environmental concerns in consumer decision-makingAlmeida, Tomás Silvestre deDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Out-2019How can tourist experience and perceive authenticity impact behavioral intentions and perceived value by tourist?Afonso, Ana Filipa do Amparo LeitãoDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Out-2019How college students in China view brand experience, brand personality and brand love: Moderate effect of product involvementYuan JingDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Abr-2025How compassion mediates the responses to charity shock advertising on social mediaBrito, Beatriz EncarnaçãoDissertação de MestradoAcesso Restrito
10-Dez-2018How cool is advertising-evoked nostalgia in the eyes of the millennials?Amaral, Maria de Almeida e Silva BrancoDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2024How do inconspicuous consumers, characterized by specific psychological traits, shape the coolness perception of luxury brands?Ferraria, Mariana AguilarDissertação de MestradoAcesso Restrito
6-Nov-2023How does consumers' self-expressed behavior translate into actual behavior when it comes to sustainable products and what are the main triggersFernandes, Ana Margarida de MatosDissertação de MestradoAcesso Restrito
27-Nov-2023How the senses and technologies of the store atmosphere influence brand attachment and its results on brand advocacy and brand attachmentMariz, Beatriz Noronha de Almeida SampaioDissertação de MestradoAcesso Restrito
27-Out-2023How travel UGC is different in the east and west and how that creates different tourism destination imagesWinter, Vera MonikaDissertação de MestradoAcesso Restrito
29-Nov-2022Human branding in the hospitality and tourism industryVinagre, Francisco Manuel VictorDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Jun-2022Human-artificial intelligence engagement exploring the perspectives of users and tourism managersFerreira, Mónica Montes Mendes RochaTese de DoutoramentoAcesso Aberto
26-Out-2017I love you Benfica: an original fan typology based on the analysis of the relationship between S.L. Benfica and it fansLopes, Cristiana MatosDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Dez-2020Impact of Brand Coolness in purchase intention in fast food and festival marketsFerreira, João Filipe BoticaDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Nov-2022Impact of personalized advertising on consumersRuivo, Luís ReisDissertação de MestradoAcesso Restrito
9-Out-2023Impacts of virtual reality on the real estate consumer’s purchase intentionsGonçalves, Beatriz do Carmo Silva eDissertação de MestradoAcesso Restrito
30-Set-2015A influência da música na experiência da arte: Emoções, recordações e intenções de consumoLima, Filipa DiasDissertação de MestradoAcesso Aberto