Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 281-300 de um total de 1267
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2023 | Active aging awareness and well-being among older adults in Portugal | Costa, A.; Henriques, J. G.; Alarcão, V.; Henriques, A.; Madeira, T.; Virgolino, A.; Sousa, J.; Feteira-Santos, R.; Arriaga, M.; Rocha, J.; Nogueira, P. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Engaging age-diverse workers with autonomy and feedback: The role of task variety | Marques, T.; Sousa, I. C.; Ramos, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Emotional encounters during fieldwork: Researching Brazilian women migrants as a Brazilian women researcher | França, T. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Sequencing critical moves for ethical argumentation practice: Munāẓara and the interdependence of procedure and agent | Oruç, R.; Uzelgun, M.; Sadek, K. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Organ donation and transplantation: Contributions of professionals on interprofessional work in programs | Nascimento, M. E. F.; Ferreira, J.; Santana, I. F. B.; Espírito Santo, I. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Many roads lead to Rome: Educational and work trajectories of middle managers in Sweden and Portugal | Barroso, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Brief references about teacher training in Portugal: The importance of school associations training centers – CFAE and the collaborative experience between Brazil and Portugal in continuous training through the digital teaching on network course | Lira, L. A. R.; Moreira, J. A.; Serra, I. M. R.; Henriques, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | An intercultural sporting event as part of soft power strategy: Macao’s 1st Lusophony Games | Gouveia, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Evaluating the impact of gamification on the online shop of a game server: A Comparison between the Portuguese and North American contexts | Santos, D.; Cardoso, E.; Alexandre, I. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Determinants associated with uncontrolled asthma in Portugal: A national population-based study | Camarinha, C.; Fernandes, M.; Alarcão, V.; Franco, J.; Manaças, M. E.; Bárbara, C.; Nicola, P. J. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | (De)Bonding with embryos: The emotional choreographies of Portuguese IVF patients | Delaunay, C.; Gouveia, L.; Santos, M.; Morais, R. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | The impacts of animal farming: A critical review of secondary and high school textbooks | Fonseca, R. P. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Health literacy among older adults in Portugal and associated sociodemographic, health and healthcare-related factors | Costa, A. S.; Feteira-Santos, R.; Alarcão, V.; Henriques, H.; Madeira, T.; Virgolino, A.; Arriaga, M.; Nogueira, P. J. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | The impact of non-physical education teachers’ perceptions on the promotion of active and healthy lifestyles: A cross-sectional qualitative study | Gomes, L.; Martins, J.; Ramos, M.; Costa, F. C. Da | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Losers of globalization, losers in representation? The impact of education on unequal policy representation in Europe | Tsatsanis, E.; Belchior, A. M. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Autoridades do discurso: Contributos de uma análise da deliberação em políticas públicas de educação | Álvares, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Portraying urban change in Alfama (Lisbon): How local socio-spatial practices shape heritage | Fontes, C.; Cordeiro, G. Í. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | How did the COVID-19 pandemic and digital divide impact Ciganos/Roma school pathways? | Mourão, S.; Pinheiro, S.; Maria M. M.; Caetano, P.; Magano, O. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Looking at resilience among transgender and gender diverse people in Portugal: Gender affirmation paths and parenting aspirations | Moleiro, C.; Alarcão, V.; Giami, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Sailing uncharted waters with old boats? COVID-19 and the digitalization and professionalization of presidential campaigns in Portugal | Santana Pereira, J.; Lopes, H.; Nina, S. R. | Artigo | Acesso Aberto |
Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 281-300 de um total de 1267