Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 85 (Search time: 0.197 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2015Cocriação de valor com clientes no setor energéticoAlves, Pedro Consolado SantosMaster ThesisRestricted Access
2015A influência da avaliação da comunicação da marca na formação da reputação corporativa: a visão dos clientes empresariaisComporta, AnaDoctoral ThesisOpen Access
2015Análise e avaliação do desempenho das fontes de financiamento em âmbito internacional: um modelo de otimização do binómio rendibilidade/riscoOliveira, Álvaro Daniel da Silva Vistas deDoctoral ThesisOpen Access
2015A transaction cost approach to the choice of oversight governance structures at the United Nations: The case of the inquiry committee into the oil-for-food programme scandalVeiga, Maria do RosárioDoctoral ThesisOpen Access
Oct-2015Consumer's behavior facing word-of-mouth and the impact on marketing point of view: exploratory analysisGabeur, HortenseMaster ThesisOpen Access
2015Qual o impacto do serviço M4O no mercado das telecomunicações e na liderança da PT?Meireles, Frederico Freire de Barbosa Bacelar deMaster ThesisOpen Access
2015Enterprise resource planning adoption and satisfaction determinantsFerreira, Eurico Edgar de Oliveira DelgadoMaster ThesisOpen Access
2015A comparabilidade das demonstrações financeiras na EuropaMagro, Nuno Duarte da SilvaDoctoral ThesisOpen Access
2015Screening green initiatives for implementation: Increasing a firm’s environmental performance in a green supply chain contextMatias, Filipe Duarte Costa Luís MartinsMaster ThesisRestricted Access
2015Men and women's attitudes towards the use of gender marketing in advertising and communicationGermanaud, ChloéMaster ThesisRestricted Access