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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
17-Nov-2017Impacto das alegações nutricionais e de saúde nos consumidoresPardal, Joana Isabel SerôdioDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Dez-2017Determinantes da seleção de celebridades desportivas para "endorsement"Mendes, Cedric Alain JesusDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Nov-2017Food marketing guerrilla version: pratical case: Tritico, an Italian bakeryCavalli, FedericoDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2017Communication plan for Samsung Galaxy A 2017 edition: how to communicate for millennialsCastro, Inês Moreira Correia deDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017The influence of new trends in store atmospherics on customer experience in a convenience store environment in PortugalNarendra, Dharmite TusharDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Mar-2018An cross-culture study on the differences of advertising adaptation managementCen TaoDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Nov-2018Partners in wine: occasion influencers of portuguese millenials' wine purchase behaviourMendes, Sara Vaz de Barros NunesDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Dez-2018Virtual reality and artificial intelligence applied to consumer experience: a scenario-based approachFino, Fábia Patrícia FidalgoDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Dez-2018Marketing communication on a non-profit organization: A case study about the activity of a students' union - Associação de Estudantes do ISCTE-IULDias, Jorge Miguel AbreuDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Jul-2018Study of the competitive dynamics between national brands and private labels within the soft drinks industryGuérin, Aude LouiseDissertação de MestradoAcesso Aberto