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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
26-Nov-2018Dimensions of a brunch experience: a study about the consumer behavior, the drivers, and the post-consumption phase of brunches in LisbonMartins, Ricardo Alexandre FerreiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2018Bandida do pomar: breaking the status quo through communication strategyMarques, Inês Conde Rodrigues CoutinhoDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2018Are digital influencers ruining your business?: the effects of negative word-of-mouth endorsed by digital influencers on purchase intentionPaula, Ana Beatriz FerreiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Nov-2017Private label brands vs. national brands: the effect of taste on consumers´ emotions, perceived taste and willingness to buyOmarji, Muhamad Sabbir MussáDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013Surprise gift card: Plano de marketingPinto, Mariana SimasDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2017Insights on the use and consequences of user-generated content in the context of portuguese luxury hotelsCaetano, Ana Rita AmaralDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Jun-2019A business plan: TCM health-preservation clubLi JinnanDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Jul-2021Country-of-origin and customer purchasing decisionVanoverbeke, Audrey Monique PascaleDissertação de MestradoAcesso Aberto
2016O papel dos social media no customer engagement e corporate reputation em empresas do setor do transporte aéreo: Caso TAP e EasyjetSantos, João Carlos PintoDissertação de MestradoAcesso Restrito
21-Set-2017The impact of online negative word-of-mouth on customers in the telecommunication industryCosta, Mariana Pires do RosárioDissertação de MestradoAcesso Aberto