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Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2014Motivations on online book-shopping of university students in ChinaZhang, WeishengDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014The Portuguese fashion consumer’s shopping orientations and channel selection in a multichannel environmentOliveira, Sofia Isabel Barbosa deDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017The cross-influence of social networks to leverage luxury fashion brandsRomão, Maria Teresa GuimarãesDissertação de MestradoAcesso Restrito
16-Jul-2018An assessment of e-service quality, customer satisfaction, and customer trust on customer behavior in online shoppingFarisa, AlmiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Dez-2018The role of attention and emotional responses on online retargeting campaignsRodrigues, Tomás Marques da Costa GóisDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2018The influence of typical versus atypical ads on sharing intentionMatos, Sara Filipa Lourenço deDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014The relationships between Portuguese banks and their customers in a recessionary contextNunes, Paulo Filipe FigueiredoDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2020Digital marketing plan for Woo's Pure FeelingsAndré, Ana Patrícia AntónioDissertação de MestradoAcesso Aberto
2010Plano de marketing para uma microempresa de venda directa ao domicílioFernandes, Cláudia Sofia NunesDissertação de MestradoAcesso Restrito
20-Jan-2021The impact of technology in the decision-making process of a tourism destinationDelgado, Miguel MatosDissertação de MestradoAcesso Aberto