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Resultados 41-50 de 93.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2014The Portuguese fashion consumer’s shopping orientations and channel selection in a multichannel environmentOliveira, Sofia Isabel Barbosa deDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017The cross-influence of social networks to leverage luxury fashion brandsRomão, Maria Teresa GuimarãesDissertação de MestradoAcesso Restrito
16-Jul-2018An assessment of e-service quality, customer satisfaction, and customer trust on customer behavior in online shoppingFarisa, AlmiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Dez-2018The role of attention and emotional responses on online retargeting campaignsRodrigues, Tomás Marques da Costa GóisDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2018The influence of typical versus atypical ads on sharing intentionMatos, Sara Filipa Lourenço deDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014The relationships between Portuguese banks and their customers in a recessionary contextNunes, Paulo Filipe FigueiredoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2010Plano de marketing para uma microempresa de venda directa ao domicílioFernandes, Cláudia Sofia NunesDissertação de MestradoAcesso Restrito
20-Jan-2021The impact of technology in the decision-making process of a tourism destinationDelgado, Miguel MatosDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Out-2017International marketing: reentering the chinese salmon market: a case study of Leroy Seafood ASAHelander, Eivind HoylandDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Jul-2023One sip at a time: The impact on purchase intention of communication tools in wine advertisementsRomariz, Catarina Luana Tabarra IglésiasDissertação de MestradoAcesso Aberto