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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
16-Dez-2019Co-creation of tourism experiences and the use of social media (ICTS) as key tools for innovation and value creation in the tourism industrySilva, Raquel da Fonte Barata daDissertação de MestradoAcesso Aberto
17-Dez-2019CEO sociability: path towards brand equity and brand relationshipRondão, Pedro Miguel LopesDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013From bookstores to digital era : how and why the information-seeking behavior is changing in education and which are the main factors that cause those changes and its impacts and challenges on the future of this businessLousada, Marta Sofia AbrantesDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Nov-2017How can store atmosphere be applied in Sonasol brand?Pinto, Inês Ferreira LourençoDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Jul-2019Digital marketing performance measurement: how good marketing performance measurement practices can increase firm's performanceCastilho, Rodrigo VieiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
2012Dos social media à compra online : intimissimiVale, Sara Alexandra Runa doDissertação de MestradoAcesso Restrito
12-Out-2017Co-created corporate social responsability initiatives on social mediaLopes, João PedroDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Dez-2017Qualidade de serviço em plataformas online: o caso AirbnbMagalhães, Ana Catarina SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Dez-2019Multi level marketing and the impact on distributors’ loyalty of (un)success factors: an approach to measure loyaltyGrade, Gonçalo Filipe MonteiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
2012Caso pedagógico: classificados online – media offline vs media onlineGaspar, Diana Rafael LinoDissertação de MestradoAcesso Aberto