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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
12-Out-2023Bibliometric analysis: Customer service experience in retail storesPereira, MarianaDissertação de MestradoAcesso Restrito
7-Dez-2022Assessing perception of quality in sport retail chains and its impact on satisfaction and repurchase intentionNiza, Luís Filipe FonsecaDissertação de MestradoAcesso Restrito
22-Dez-2022How can luxury brands maintain exclusivity by promoting a digital channel as the main touchpoint with the customer? The Josefinas and Manjerica casesTorgal, Joana Miguel Vidreiro de Morais SarmentoDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2022E-commerce and internal logistics: Decathlon’s caseCardoso, Ana Beatriz MartinsDissertação de MestradoAcesso Restrito
29-Dez-2022Expanding Glovo concepts through multi-app model adoption: a study on the delivery sector, in the context of Glovo PortugalMaia, Francisca SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Nov-2022Business plan for Eco'Market, a food outlet in PolandMorais, Cynthia da CruzDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2021Online vs offline: Who will win the battle for your retail euro?Correia, Ana Filipa dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2021Investigating which factors influence consumer’s online purchase intentions: The luxury watch industryTorres, Madalena Mendes Gonçalves ArezDissertação de MestradoAcesso Aberto
8-Nov-2023Opening of an e-commerce platform in the Filipino handicraft industryGateau, Laurijn RitaDissertação de MestradoAcesso Restrito
21-Mar-2023Improving replenishment practices at the store level to minimize out-of-stock levels: a case study in a portuguese grocery retailerBoleixa, Inês SimãoDissertação de MestradoAcesso Aberto