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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
25-Jul-2023One sip at a time: The impact on purchase intention of communication tools in wine advertisementsRomariz, Catarina Luana Tabarra IglésiasDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jul-2023How can a financial technology company make its quantitative trading and risk management software product more competitive in the chinese bond marketXiaoqing XuDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Out-2023A study on post pandemic marketing strategies for H comercial real state companyLinxia WuDissertação de MestradoAcesso Restrito
10-Out-2023Marketing plan of Company C for 2024Yizhong XiaoDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Set-2023Relançamento comercial dos serviços da área capilar da MYFACE clinicCruz, Paulo Ricardo de AbreuDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Jan-2023Determinantes da intenção de compra online dos consumidoresBranquinho, Pedro Miguel LopesDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Out-2023Impacts of virtual reality on the real estate consumer’s purchase intentionsGonçalves, Beatriz do Carmo Silva eDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Set-2023Investigating the effects of mythological motifs used by brands on key consumer-based brand constructsSchütz, LouisDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2023Analytical based view of digital marketingFreitas, Tomás Rodrigues Loureiro e Boléo deDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2023What influences the purchase intentions and behavior of electric vehicles among Chinese consumers?Huanzhang JianDissertação de MestradoAcesso Restrito