Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10071/30277
Autoria: Freitas, Tomás Rodrigues Loureiro e Boléo de
Orientação: Silva, Rui Manuel Vinhas da
Data: 13-Dez-2023
Título próprio: Analytical based view of digital marketing
Referência bibliográfica: Freitas, T. R. L. e B. de. (2023). Analytical based view of digital marketing [Dissertação de mestrado, Iscte - Instituto Universitário de Lisboa]. Repositório Iscte. http://hdl.handle.net/10071/30277
Palavras-chave: Marketing digital -- Digital marketing
Vantagem competitiva -- Competitive advantage
Digital
Technology
Resumo: Today’s world is dominated by the usage of the Internet both in a professional and a leisurely manner. Specifically in the ever evolving and competitive professional universe it is important to adopt and grow in line with the most efficient technologies. The significance of Digital Marketing’s adoption was explored to better understand its benefits, which of its tools should be prioritized, how they could lead to competitive advantages, the dangers of users’ privacy regarding data collection and the potential of micro/traditional celebrities. The sample of this study is MediaGate (media agency) and In-Depth Interviews were conducted to its employees to achieve a real-world point of view regarding aforementioned subject matters. This study portraits the potential of Digital Marketing adapted to a small/medium sized enterprise.
Designação do Departamento: Departamento de Marketing, Operações e Gestão Geral
Designação do grau: Mestrado em Gestão
Arbitragem científica: yes
Acesso: Acesso Aberto
Aparece nas coleções:T&D-DM - Dissertações de mestrado

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