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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
13-Abr-2022A stakeholders take on brand image congruency: Azores caseCanto, Daniela Lourenço doDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Nov-2020Service recovery strategies to negative online reviews on restaurant business: A case study on ZomatoAfonso, Joana Patrícia FernandesDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Out-2022Digital nomad’s sustainable responsibility: Exploring the effects of business and personal dimensionsMourato, Inês BravoDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Out-2022Shaping gastronomy experience: The case of food tourism in UkraineKovalenko, AlinaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2022Understanding the millennials’ customer experience in hospitality throughout the customer journeyNeves, Mafalda de Andrade Segurão CardosoDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Jul-2023What are the main dimensions of the visitor grand prix experience, based on the narratives shared onlineTok, TubaDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Set-2021How to propel domestic tourism activity in an industrial city through wine tourism: A project based in the state of Aguascalientes, MexicoEspino Mendoza, SandraDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Set-2021Film festivals towards a hybrid form: Challenges and opportunitiesPapadopoulou-Melea, EleniDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Dez-2022Measuring the impact of tourism lifestyle entrepreneurship on the tourist experience: Scale developmentAntunes, Mariana VeríssimoDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022The role of retailtainment on generation Z behavioral intentions in shopping centersPinto, Beatriz Cavaleira dos Santos TavaresDissertação de MestradoAcesso Aberto