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Resultados 1-10 de 56.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
18-Dez-2020Sports marketing: Research on NBA marketing strategy in Chinese marketZhang XinDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jan-2021The impact of online interaction brand equity dimensions for hospitalityCabrita, Tiago Miguel Gago EstevesDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Jan-2021The impact of influencer marketing on brand equity: the perceptions of generation Y and generation ZGrácio, Júlia Maria SimõesDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Nov-2021Use storytelling as a communication technique to improve customer engagement towards a brand: Proposing a brand story for Poliziano winery (Montepulciano, Tuscany)Biagi, AndreaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jul-2020The role of massclusivity campaigns in consumer response and perceptions: the attitude toward luxury brandsBarata, Filipa Rodrigues SoaresDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Jul-2020Relationship between brand experience, brand image, perceived value and customer engagement: a study of starbucks in ChinaLi, SijiaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jun-2021The luxury fashion fitting the mass-market: how luxury fashion bands can use social media masstige campaigns to leverage brand loveVeltman, Madalena BaptistaDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Jul-2020Os efeitos das variáveis do marketing-mix na quantidade de anunciantes ativos em uma empresa de classificados onlineRizzi, Julia PinheiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Jun-2020New insights on the importance of real-time marketing on building brand engagement and brand equityPereira, Teresa VianaDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2021V as an (ad)vantage?: Understanding the impact of FOP V-label in consumers’ attitude towards vegetarian products: Antecedents and mediatorsBrites, Constança de Machado Neto e SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto