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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
25-Jul-2023One sip at a time: The impact on purchase intention of communication tools in wine advertisementsRomariz, Catarina Luana Tabarra IglésiasDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jul-2023How can a financial technology company make its quantitative trading and risk management software product more competitive in the chinese bond marketXiaoqing XuDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Jan-2023Determinantes da intenção de compra online dos consumidoresBranquinho, Pedro Miguel LopesDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Out-2023Impacts of virtual reality on the real estate consumer’s purchase intentionsGonçalves, Beatriz do Carmo Silva eDissertação de MestradoAcesso Restrito
13-Dez-2023Analytical based view of digital marketingFreitas, Tomás Rodrigues Loureiro e Boléo deDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2023What influences the purchase intentions and behavior of electric vehicles among Chinese consumers?Huanzhang JianDissertação de MestradoAcesso Restrito
27-Nov-2023How the senses and technologies of the store atmosphere influence brand attachment and its results on brand advocacy and brand attachmentMariz, Beatriz Noronha de Almeida SampaioDissertação de MestradoAcesso Restrito
16-Nov-2023The impact of influencer marketing on women's self-esteem and body imageSantos, Beatriz Maria Esaguy Fernandes dosDissertação de MestradoAcesso Restrito
5-Dez-2023Factors influencing purchase intention and loyalty towards private label productsRaposo, Rita Bárbara de Sousa Faria SimõesDissertação de MestradoAcesso Restrito
14-Dez-2023A influência da realidade aumentada no processo de decisão de compra dos consumidores de moda onlineLopes, Joana Filipa JanuárioDissertação de MestradoAcesso Restrito