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Resultados 21-30 de 52.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
25-Nov-2020Approach to C2F2C (customer to factory to customer) strategy: a case study of the Fanqing Furniture CompanyZhong LiangTese de DoutoramentoAcesso Aberto
15-Dez-2020The impact of artificial intelligence on customer loyalty and entrepreneurshipSilva, João Maria Martins Rodrigues daDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Dez-2020The effects of micro and macro-influencers on Instagram skincare campaignsNeves, Rita PaivaDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Nov-2020Operation mode and commodity attributes of art festivals: the case of Tianfu Ancient Town Art FestivalSun HongbinTese de DoutoramentoAcesso Aberto
22-Out-2020Entrepreneurship performance and influencing factors in the EULuz, Ana Rita CanelasDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Nov-2020Service recovery strategies to negative online reviews on restaurant business: A case study on ZomatoAfonso, Joana Patrícia FernandesDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Nov-2020Relationship between governance mechanism and performance of NLCCs: the case of Fujian Chamber of Commerce in Sichuan ProvinceZeng ZhenhuiTese de DoutoramentoAcesso Aberto
24-Nov-2020The effect of prize structure and feedback policy on employee effort: a tournament theory approachWang GangTese de DoutoramentoAcesso Aberto
23-Dez-2020Tourism recovery: The municipality of SintraPinto, João Dias RosárioDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2020O impacto da inteligência artificial nas dinâmicas de empreendedorismo em PortugalDiamantino, João Miguel PiresDissertação de MestradoAcesso Aberto