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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
30-Nov-2017Food marketing guerrilla version: pratical case: Tritico, an Italian bakeryCavalli, FedericoDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Nov-2018Partners in wine: occasion influencers of portuguese millenials' wine purchase behaviourMendes, Sara Vaz de Barros NunesDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Nov-2017Zara's case study: the strategy of the fast fashion pioneerCosta, Ana Mafalda Ricardo MorgadoDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Nov-2018Desenvolvimento de uma estratégia de marketing para o Complexo Desportivo Municipal da AbóbodaEsteves, Francisco Sanches de Baêna CruzeiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Dez-2018We care for more than hair: Salon Emotion as the key for L'Oréal Professionnel to maintain its leadershipCarrilho, Mariana Martins Domingues CasteloDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Dez-2018Experiencing AR in retail: The influence of moment marketing and avatars on consumer behaviourAmorim, Inês Dias da Silva Pessoa deDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Dez-2018Exploring how tangible risks and animosity can affect the destination image and revisit intention of a tourist destination: a comparative study between Lisbon and Rio de JaneiroJesus, Sónia João ChagasDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Dez-2017The perfect dose can be the right choiceSobral, Madalena Maria Igreja FerrariDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013Touristic destination image: A study on Lisbon’s touristic destination imageSantos, Dulce RosaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014A study about E-WOM on an economic crisis context: The case of telecommunicationsFerreira, Hugo Miguel FidalgoDissertação de MestradoAcesso Aberto