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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
19-Jan-2022Emerging market trends as a driver for a new product range in a traditional business: Blended meat marketing plan for MontarazFialho, Rita PinaDissertação de MestradoAcesso Restrito
11-Jan-2022Brand coolness effects on brand love, purchase intention and word of mouth: application to indonesian women modest sportswearDwikinanda, IrfanDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Fev-2022Plano de marketing da Glintt para o serviço Sifarma.CoachingOlaio, Sara MesquitaDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Set-2022Plano de comunicação digital para a YornRocha, João Miguel RodriguesDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Nov-2022The role and impact of the influencer marketing strategy in fashion companies: Farfetch case studyMekkaoui, SarahDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Out-2022A hora de dar voz à marca “Azeite de Portugal”: Plano de comunicaçãoSanto, Ana Cristina Xarepe Barroso da SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Dez-2022The impact of brand activism on the brand attitude of Gen Z: The mediating role of perceived brand authenticityChagas, Alice SantosDissertação de MestradoAcesso Restrito
29-Nov-2022Human branding in the hospitality and tourism industryVinagre, Francisco Manuel VictorDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Dez-2022The role of influencers in purchase intention along the context of product involvementCosta, Bárbara Teixeira Fernandes Garcez daDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022The impact of dog-human bond on the selection criteria of dog foodFigueiredo, Francisco Serpa dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto