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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
24-Set-2021O XUM and the power of the community: crowdfunding as a marketing tool in e-businessPoser, ElsieDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2021The impact of retailtainment on purchase intentionsTiago, Mafalda dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2020Communication plan: attracting upscale tourism to El Corte Inglés, the Lisbon storeReis, Miguel MonteiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Dez-2021Customer journey: Online versus offline in fashion industryTapadinhas, Raquel Filipa DuarteDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Nov-2022The influence of online celebrity live streaming e-commerce on consumers’ purchase intentionZiru HongDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2022What can private label brands do to increase consumer perception of quality, in grocery retailPires, Fernando Manuel BempostaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2022From physical to digital: How Non-Fungible Tokens enable brands to legitimate products’ value in the counterfeit fightUribe, Camilo HenaoDissertação de MestradoAcesso Restrito
19-Dez-2022Kale to action veggies’ behavior from transactional data: Case of Pingo DoceFerreira, Carolina de Canilho Pinto RibeiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2021Investigating which factors influence consumer’s online purchase intentions: The luxury watch industryTorres, Madalena Mendes Gonçalves ArezDissertação de MestradoAcesso Aberto
8-Nov-2023Opening of an e-commerce platform in the Filipino handicraft industryGateau, Laurijn RitaDissertação de MestradoAcesso Restrito