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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
22-Dez-2022A perspective on uses and gratifications of videocastsChandulal, Rohan NitisDissertação de MestradoAcesso Restrito
13-Dez-2023The impact of the internet of things on marketing proceedingsPereira, Leonor Xavier Carola CarvalhoDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Mar-2023Plano de marketing e comunicação para a Sparkyway Lda.Silva, Nuno Rafael Baptista daDissertação de MestradoAcesso Aberto
17-Nov-2022Business model construction processes and mechanisms of start-ups in nascent markets: A multiple case study based on multi-cases analysisCheng ZhengTese de DoutoramentoAcesso Aberto
14-Dez-2023Tokenizing the fashion industry: The moderating impact of NFTs in luxury fashion purchases and its effects on consumersSantos, Filipe Ferreira Mota dosDissertação de MestradoAcesso Restrito
14-Dez-2023A influência da realidade aumentada no processo de decisão de compra dos consumidores de moda onlineLopes, Joana Filipa JanuárioDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Nov-2023Get greenwashing out of style: The role of blockchain transparency in uplifting consumer green purchase behaviour in the fashion industryMiguel, Beatriz Salvador dos ReisDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2023Virtual influencers: Will they ever be the same as human influencers? A study about their impact on brand loveRodrigues, Joana LopesDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2023From internal communication to organizational citizenship behavior through work engagement: Does virtuality matter?Silva, Bruno José Vieira daDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Dez-2023From the clinic to social media: Replicating the white coat effect in product endorsement effectivenessPereira, Hugo DominguesDissertação de MestradoAcesso Restrito