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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
19-Jun-2020The mediating role of entrepreneurship and new product development on customer satisfactionLopes, Susana Cristina AlmeidaDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Dez-2020Sports marketing: Research on NBA marketing strategy in Chinese marketZhang XinDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Dez-2020Marketing experiencial e a sua influência no consumidor: o caso NespressoCarmo, Inês Santos doDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jul-2020Talha wine as a differentiational factor of Alentejo’s wine tourism offerMeira, Carolina MariquitoDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Dez-2020Business plan: biological Milk production in Azores: BioAçoresGarcia, Filipa Maria CabralDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jul-2020Explore and measure brand love, and its antecedents and consequences, among portuguese consumersRodrigues, Maria João LimaDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Set-2020Investigating the role of eSport on the free to play business model: An analysis of league of legends economic successJonquière, ÉtienneDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jul-2020The taste of travel: how food impacts and modifies people’s travel decisionsBaggi, DanieleDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jul-2020The role of massclusivity campaigns in consumer response and perceptions: the attitude toward luxury brandsBarata, Filipa Rodrigues SoaresDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Jul-2020Relationship between brand experience, brand image, perceived value and customer engagement: a study of starbucks in ChinaLi, SijiaDissertação de MestradoAcesso Aberto