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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
14-Dez-2023A influência da realidade aumentada no processo de decisão de compra dos consumidores de moda onlineLopes, Joana Filipa JanuárioDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Out-2024The role of awareness and perception in consumer acceptance and company reputation in drone delivery servicesPita, Madalena Maria TavaresDissertação de MestradoAcesso Restrito
14-Nov-2024The effect of cancel culture on brand reputationTurpin, Pierre Robert Garez GomesDissertação de MestradoAcesso Restrito
20-Dez-2023Innovative business plan: An app called Find2FitViegas, Luís Rocha PessanhaDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2022The acceptance and resistance factors influencing consumers’ intention to use virtual shopping assistants and the role of relationship qualityCanastra, Leonor MouraDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2022The use of artificial intelligence in luxury fashion retail: The use of robots and virtual assistants to increase purchase intention in physical storesVitória, Mariana LazároDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022Plano de marketing digital para as redes sociais: Cross And RunToste, Maria Rosa MedeirosDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022The use of AI in consumer experience: How independent self construal and attachment influence avoidance of similarity in beauty industryMarques, Laura Sofia CatarinoDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022Eliciting visit intentions to museums through virtual reality: The role of vividness, presence, and serious leisureRato, David Alexandre AmaroDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Out-2024Beyond Michelin Stars: Service quality in Portuguese fine dining through online reviewsVozone, Diana Maria de DeusDissertação de MestradoAcesso Restrito