Pesquisar


Filtros correntes:




Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 31-40 de 45.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
29-Nov-2019Sponsorship in sports marketing: The effects of sports sponsorship on football fans' sponsor awareness, exposure, attitude, perceived congruence, purchase intentions and simultaneous sponsorship with a rival clubOliveira, Diogo Matos dos Santos de MagalhãesDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Dez-2019What are the key drivers of customers loyalty in yogurts' category?: A case study of Pingo DoceGuerreiro, Carolina Vasconcelos Marcelino LoiaDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2019Sensory marketing in health clubs: Importance of the senses in acquisition, retention and cancellation of membershipsNeves, Inês Tomás Francisco dasDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2019Digital marketing plan for the Portuguese Family Businesses AssociationLázaro, Miguel José SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Nov-2019How satisfied is a green consumer?: Case study of The Bam and BooFernandes, Maria Madeira MartinsDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Nov-2019European Union communication redesign: Digital platforms role for an active civic participationMatos, Guilherme Caeiro deDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Nov-2019How different cultures respond to controversial advertisements: a three way cross-cultural studyTrigo, António José Marçalo PiresDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Jul-2019The relationship between return service recovery and purchase intention of consumers in online shoppingHe QibingTese de DoutoramentoAcesso Aberto
2-Jul-2019Service quality and customer satisfaction: a case study of nursing homes in BeijingLi ChenTese de DoutoramentoAcesso Aberto
19-Dez-2019Como criar valor através da experiência: uma proposta APIVITASerra, Rute Alexandra FonsecaDissertação de MestradoAcesso Aberto