Utilize este identificador para referenciar este registo:
http://hdl.handle.net/10071/252| Autoria: | Rodrigues, Tiago Pires, Rui Dias, José Miguel Salles |
| Data: | 2005 |
| Título próprio: | D4MD – Deformation system for a vehicle simulation game |
| Palavras-chave: | Deformable Objects Physically-based Simulation Collision Detection and Response FFD Geometric Deformation Dynamics Game development |
| Resumo: | This paper presents a hybrid geometrical-physical, plastic deformation technique applicable for solids, in the context of a car simulation game. This technique doesn’t aim to be mechanically correct but to produce visual appealing and realistic-looking results. |
| Acesso: | Acesso Aberto |
| Aparece nas coleções: | ISTAR-CRI - Comunicações a conferências internacionais |
Ficheiros deste registo:
| Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
|---|---|---|---|---|
| d4md Dias short V1.0.pdf | 76,37 kB | Adobe PDF | Ver/Abrir |
Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.












