Utilize este identificador para referenciar este registo:
http://hdl.handle.net/10071/252
Registo completo
Campo DC | Valor | Idioma |
---|---|---|
dc.contributor.author | Rodrigues, Tiago | - |
dc.contributor.author | Pires, Rui | - |
dc.contributor.author | Dias, José Miguel Salles | - |
dc.date.accessioned | 2007-02-15T16:26:10Z | - |
dc.date.available | 2007-02-15T16:26:10Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10071/252 | - |
dc.description.abstract | This paper presents a hybrid geometrical-physical, plastic deformation technique applicable for solids, in the context of a car simulation game. This technique doesn’t aim to be mechanically correct but to produce visual appealing and realistic-looking results. | pt-PT |
dc.description.sponsorship | ADETTI/ISCTE | pt-PT |
dc.format.extent | 78205 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | eng | pt-PT |
dc.rights | openAccess | por |
dc.subject | Deformable Objects | pt-PT |
dc.subject | Physically-based Simulation | pt-PT |
dc.subject | Collision Detection and Response | pt-PT |
dc.subject | FFD Geometric Deformation | pt-PT |
dc.subject | Dynamics | pt-PT |
dc.subject | Game development | pt-PT |
dc.title | D4MD – Deformation system for a vehicle simulation game | pt-PT |
dc.type | conferenceObject | pt-PT |
Aparece nas coleções: | ISTAR-CRI - Comunicações a conferências internacionais |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
d4md Dias short V1.0.pdf | 76,37 kB | Adobe PDF | Ver/Abrir |
Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.