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Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018Online brand communities: when consumers are negatively engagedBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Marques, M. I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Understanding the use of Virtual Reality in Marketing: a text mining-based reviewLoureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Eloy, S.; Langaro, D.; Panchapakesan, P.ArtigoAcesso Aberto
2013The effect of perceived benefits, trust, quality, brand awareness/associations and brand loyalty on internet banking brand equityLoureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2018Corporate social responsibility initiatives influence customer awareness and empowermentLoureiro, S. M. C.; Lopes, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Analyzing the effect of socio-political context on tourism: perceptions of young tourists in Greece, Portugal and IsraelShahrabani, S.; Teitler-Regev, S.; Syna, H. D.; Voulgaris, F.; Tsoukatos, E.; Ambrosio, V.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018How can stimuli and emotions help increase brand advocacyLoureiro, S. M. C.; Bilro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The role of word-of-mouth and celebrity endorsement in online consumer-brand relationship: the context of InstagramLoureiro, S. M. C.; Sarmento, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Analyzing the use of social networks sites in the purchasing decision processMiranda, F. J.; Rubio, S.; Chamorro, A.; Loureiro, S. M. C.Parte de LivroAcesso Embargado
2018Relationship between destination affect and intention to visit: the case of destination dislikeRenzi, M. F.; Loureiro, S. M. C.; Toni, M.; Panchapakesan, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Determinantes de la intención de uso de Facebook en el proceso de decisión de compraMiranda Gonzalez, F. J.; Rubio Lacoba, S.; Chamorro Mera, A.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto