CIS-RI - Artigos em revistas científicas internacionais com arbitragem científica : [1239] Página principal da coleção Visualizar estatísticas

Percorrer
Active um alerta nesta coleção para receber notificações por correio electrónico de novos registos ‌‌RSS Feed ‌‌‌‌RSS Feed ‌‌‌‌‌‌‌‌RSS Feed
Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 1-20 de um total de 1239
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2025Suggestions for culturally inclusive learning: Integrating diversity in educational research and promoting inclusive social and emotional learning support for allHa, C.; Hwang, S. H. J.; Baelen, R.; Santos, A. C.; Murano, D.; Harris, J.; Goren, P.; Schonert-Reichl, K. A.ArtigoAcesso Embargado
2025Neural correlates of semantic typicality during episodic memory retrieval in autism spectrum disorderBeck, A.-K.; Souza, C.; Garrido, M. V.; Barahona‑Correa, J. B.; Carmo, J. C.; Lachmann, T.; Czernochowski, D.ArtigoAcesso Aberto
2025How do professionals portray adolescents' resilience in residential care? A qualitative studyPinheiro, M.; Magalhães, E.; Baptista, J.ArtigoAcesso Aberto
2025Scoping review of barriers and facilitators to the successful implementation of education programs that promote digital literacy among older adults in the communityBobrowicz-Campos, E. M.; Matos, A. P. da M.RecensãoAcesso Aberto
2025Breaking barriers: The impact of intergroup contact on bystanders' actions against bias-based cyberbullyingAntónio, R.; Guerra, R.; Cameron, L.; Moleiro, C.ArtigoAcesso Aberto
2025Solar industrialization, ‘sacrifice zones,’ and new environmental movements: Emerging discourses of commonality and critique in Portugal’s energy transitionWallace, R.; Schwemmlein, K.; Batel, S.ArtigoAcesso Aberto
2025The diversity of singlehood experiences in the United States and Portugal: A latent profile approachRodrigues, D. L.; Guedes, D.ArtigoAcesso Aberto
2026Children's friendship quality in early childhood education: The interplay with classroom quality, participation practices, and length of exposure to the ECE teacherCorreia, N.; Carvalho, H.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2025Assédio sexual no ensino superior em Portugal: Experiências de vitimaçãoRibeirinha, F.; Santos, M. H.; Faustino, M. J.; Garraio, J.; Ventura, I.; Cerqueira, C.ArtigoAcesso Aberto
2025Attitudes about child maltreatment among immigrant mothers from São Tomé and PríncipeNascimento, S. do.; Baptista, J.; Camilo, C.ArtigoAcesso Embargado
2025What does sustainability sound like? Crafting soundscapes that reflect environmental and social sustainability dimensionsRodríguez, B.; Guedes, D.; Graça, J.; Reyes, L. H.; Garrido, M. V.; Prada, M.; Reinoso-Carvalho, F.ArtigoAcesso Aberto
2025Gênero e instituições: A experiência de uma escola de direito no sul do BrasilBaggenstoss, G. A.; Oliveira, J. M. de.; Toneli, M. J. F.ArtigoAcesso Aberto
2021Experiences of families of trans and gender diverse youth in Portugal within an ecological systems frameworkCarmona, M. J.; Pinto, N.; Moleiro, C.ArtigoAcesso Aberto
2025Two-wave study on intrapersonal stigma, social isolation, well-being, and functioning in individuals with chronic pain: A structural equation modeling approachVan Alboom, M.; Bernardes, S. F.; Baert, F.; Bracke, P.; Goubert, L.ArtigoAcesso Embargado
2025Acceptance of digital health in Portugal: An example of digital divideLima, M. L.; Camilo, C.; Rodrigues, R. B.; Bobrowicz-Campos, E.; Espanha, R.; Martins, H.; Sánchez-García, J.ArtigoAcesso Aberto
2025Love, culture, and well-being: How values moderate the link between relationship status and well-being across 57 countriesŚmieja, M.; Walczak, A.; Cacek, J.; Górski, M. R.; Bond, M. H.; Gjoneska, B.; Hussain, M. A.; Joshanloo, M.; Szumowska, E.; Teyssier, J.; Yeung, V. W. L.; Haas, B. W.; Guemaz, F.; Boussena, M.; Sánchez-Rodríguez, Á.; Iter, N.; Vlasenko, O.; Lun, V. M.-C.; Li, L. M. W.; Aminnuddin, N. A.; Işık, İ.; Ngom-Dieng, L.; Fulop, M.; Igbokwe, D.; Adamovic, M.; Garðarsdóttir, R. B.; Soboleva, N.; Glückstad, F. K.; Park, J.; Akaliyski, P.; Akello, G.; Al-Zoubi, M.; Almakaeva, A.; Anić, P.; Appoh, L.; Baltin, A.; Denoux, P.; Domínguez Espinosa, A.; Gamsakhurdia, V.; Garvanova, M.; Gavreliuc, A.; Igou, E. R.; Kascakova, N.; Kocimska-Bortnowska, A.; Kronberger, N.; Lee, J. H.; Malyonov, A.; Malyonova, A.; Mokadem, F.; Mosca, O.; Murdock, E.; Myślińska-Szarek, K.; Nader, M.; Okvitawanli, A.; Olechowski, M.; Palikot, E.; Pavlović, Z.; Šolcová, I. P.; Samekin, A.; Selim, H.; Sirlopú, D.; Sokolov, B.; Sun, C.-R.; Torres, C.; Trà, K. T. T.; Turjačanin, V.; van Tilburg, W.; Vauclair, C.-M.; Wasiel, A.; Xing, C.; Yakhlef, B.; Yang, J.-W.; Yeung, J. C.; Zelenski, J.; Kuba, K.ArtigoAcesso Aberto
2025Psychosocial work factors and their predictive impact on the health and well-being of informal caregivers: A study with the Copenhagen Psychosocial QuestionnaireRomão, Â.; Correia, I.ArtigoAcesso Embargado
2025Some sweeteners are tastier than others?! Examining the impact of knowing the type of sweetener on consumers' evaluation of lemonadePrada, M.; Guedes, D.; Doros, A.; Saraiva, M.ArtigoAcesso Aberto
2008Bridging the gap between pain and gender research: A selective literature reviewBernardes, S. F.; Keogh E.; Lima, M. L.ArtigoAcesso Aberto
2022Psychometric properties of the Parent-Report Version of the UCLA PTSD Reaction Index for DSM-5Ramos, C.; Cabral, E.; Serrão, V.; Figueira, P.; Santos, P. V.; Baptista, J.ArtigoAcesso Aberto
Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 1-20 de um total de 1239