CIS-RI - Artigos em revistas científicas internacionais com arbitragem científica : [1248] Página principal da coleção Visualizar estatísticas

Percorrer
Active um alerta nesta coleção para receber notificações por correio electrónico de novos registos ‌‌RSS Feed ‌‌‌‌RSS Feed ‌‌‌‌‌‌‌‌RSS Feed
Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 1-20 de um total de 1248
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2025Sugar: The master of disguiseGuedes, D.; Prada, M.ArtigoAcesso Aberto
2025(In)certezas em torno da vacinação infantil em Portugal: A perspetiva dos cidadãosHilário, A. P.; Mendonça, J.; Augusto, F. R.; Morais, R.ArtigoAcesso Aberto
2025The role of peer observation and peer feedback in the promotion of self-regulated learning: An integrative reviewSantos, A. C.; Torres, A. C.; Nobre, A.; Mouraz, A.RecensãoAcesso Embargado
2025Everyday norms have become more permissive over time and vary across culturesEriksson, K.; Strimling, P.; Vartanova, I.; Simpson, B.; Persson, M.; Abdi, K. A.; Ad, N.; Aldashev, A.; Ali, H. M.; Alì, M.; Aliyev, K.; Choi, H.-S.; Contreras-Ibáñez, C. C.; Čorkalo, D.; Cruz-Torres, C. E.; Czakó, A.; de Zoysa, P.; Demetrovics, Z.; Dinić, B. M.; Drače, S.; El-Haddad, R. W.; Lobos Rivera, M. E.; Engelmann, J. B.; Escudero Pérez, I.; Euh, H.; Fang, X.; Frank, C.; Freidin, E.; Fülöp, M.; Gamsakhurdia, V.; García Jiménez, M. A.; Gardarsdottir, R. B.; López-López, W.; Gavreliuc, A.; Gill, C. M. H. D.; Gjoneska, B.; Glöckner, A.; Graf, S.; Grigoryan, A.; Growiec, K.; Haas, B. W.; Haddock, G.; Hadjisolomou, S. P.; Maloku, E.; Hadžiahmetović, N.; Ali, M. H. H. M.; Hakoköngäs, E.; Halama, P.; Hapunda, G.; Hartanto, A.; Hazrati, M.; Herbas-Torrico, B. C.; Holka, S.; Hřebíčková, M.; Mandal, M.; Hunter, J. A.; Ibikounle, M.; Iliško, D.; Jónsdóttir, H. L. H.; Kaminskiene, Z.; Kapoor, H.; Kapović, I.; Karim, G.; Kawakami, K.; Khachatryan, N.; Manhique, B. A.; Kirschner, J. B.; Kiruja, J.; Kiyonari, T.; Kohút, M.; Kousar, S.; Krasniqi, B.; Lado, L.; Landa-Blanco, M.; Landon, B.; Lep, Ž.; Mbende, N. M.; Leslie, L. M.; Li, Y.; Liik, K.; Lin, M.-J.; Medhioub, I.; Teixeira, M. L. M.; Merchán Tamayo, J. P.; Mohammed, L. L.; Alrefaee, Y. M. H. A.; Moore, S. N.; Moraligil, B.; Muradzada, N.; Nanda, H.; Nastina, E.; Nejat, P.; Nettle, D.; Nipassa, O. J. A.; Noe-Grijalva, M.; Ntampaka, P.; Alvarado Ortiz, A. E.; Ntone, R.; Nussinson, R.; Oljača, M.; Onyedire, N. G.; Onyishi, I. E.; Panagiotopoulou, P.; Pañellas Alvarez, D.; Parvez, Md. S.; Pasin, G. L.; Pedović, I.; Andersson, P. A.; Pérez de León, P.; Perez-Floriano, L. R.; Pop-Jordanova, N.; Portillo, J. R.; Potang, A.; Quesada-Román, A.; Raver, J. L.; Rodrigues, R. B.; Rodríguez-Romero, J. D.; Romanò, S.; Andrighetto, G.; Ross, R. M.; Rosun, N.; Sadiković, S.; San Martin, A.; Smederevac, S.; Smith, S. J.; Soboleva, N.; Sonessa, D. E.; Stanley, S. K.; Stoyanova, K.; Arikan, G.; Stoyanov, D.; Takemura, K.; Thøgersen, J.; Tiliouine, H.; Tung, H.; Ulambayar, T.; Uzdavinyte, E. M.; Waechter, R.; Wang, Y.-T.; Wu, J.; Aruta, J. J. B. R.; Yambio, B. M.; Yankson, E.; Yeh, K.-H.; Van Lange, P. A. M.; Ayikwa, C. L.; Baños-Chaparro, J.; Barrera, D.; Barsyte, J.; Batkeyev, B.; Batool, A.; Berezina, E.; Bimina, S. N.; Björnstjerna, M.; Blumen, S.; Boski, P.; Boštjančič, E.; Boum, Y.; Briguglio, M.; Bruno, K.; Huyen, B. T. T.; Caycho-Rodríguez, T.; Chen, Y.; Chiweshe, M. K.ArtigoAcesso Aberto
2025Unveiling the complexity of Italian NEET status through Latent Class Analysis: Examining NEET profiles and their engagement with Public Employment Services (PES)Ellena, A. M.; Rocca, A.; Mazzocchi, P.; Zambelli, M.; Marzana, D.; Pizzolante, F.; Simões, F.; De Luca, G.; Marta, E.ArtigoAcesso Aberto
2025Spiky anger, round peace: examining valence, arousal, and linguistic associations in emotion-eliciting conceptsHorchak, O. V.; Garrido, M. V.ArtigoAcesso Embargado
2025Gender Inclusive Rape Myth Acceptance: Evidence of validity and reliability in a Portuguese community sampleChim, I.; Brazão, N.; Camilo, C.; Magalhães, E.ArtigoAcesso Aberto
2025Does school climate affect students’ social and emotional skills? The importance of relationshipsCastro, C.; Barata, M. C.; Alexandre, J.ArtigoAcesso Aberto
2025Making sense of absent-yet-present others: Representing the liminal vegetative state beyond life and deathZulato, E.; Castro, P.; Quagliarella, C. S.; Montali, L.ArtigoAcesso Aberto
2025Suggestions for culturally inclusive learning: Integrating diversity in educational research and promoting inclusive social and emotional learning support for allHa, C.; Hwang, S. H. J.; Baelen, R.; Santos, A. C.; Murano, D.; Harris, J.; Goren, P.; Schonert-Reichl, K. A.ArtigoAcesso Embargado
2025Neural correlates of semantic typicality during episodic memory retrieval in autism spectrum disorderBeck, A.-K.; Souza, C.; Garrido, M. V.; Barahona‑Correa, J. B.; Carmo, J. C.; Lachmann, T.; Czernochowski, D.ArtigoAcesso Aberto
2025How do professionals portray adolescents' resilience in residential care? A qualitative studyPinheiro, M.; Magalhães, E.; Baptista, J.ArtigoAcesso Aberto
2025Scoping review of barriers and facilitators to the successful implementation of education programs that promote digital literacy among older adults in the communityBobrowicz-Campos, E. M.; Matos, A. P. da M.RecensãoAcesso Aberto
2025Breaking barriers: The impact of intergroup contact on bystanders' actions against bias-based cyberbullyingAntónio, R.; Guerra, R.; Cameron, L.; Moleiro, C.ArtigoAcesso Aberto
2025Solar industrialization, ‘sacrifice zones,’ and new environmental movements: Emerging discourses of commonality and critique in Portugal’s energy transitionWallace, R.; Schwemmlein, K.; Batel, S.ArtigoAcesso Aberto
2025The diversity of singlehood experiences in the United States and Portugal: A latent profile approachRodrigues, D. L.; Guedes, D.ArtigoAcesso Aberto
2026Children's friendship quality in early childhood education: The interplay with classroom quality, participation practices, and length of exposure to the ECE teacherCorreia, N.; Carvalho, H.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2025Assédio sexual no ensino superior em Portugal: Experiências de vitimaçãoRibeirinha, F.; Santos, M. H.; Faustino, M. J.; Garraio, J.; Ventura, I.; Cerqueira, C.ArtigoAcesso Aberto
2025Attitudes about child maltreatment among immigrant mothers from São Tomé and PríncipeNascimento, S. do.; Baptista, J.; Camilo, C.ArtigoAcesso Embargado
2025What does sustainability sound like? Crafting soundscapes that reflect environmental and social sustainability dimensionsRodríguez, B.; Guedes, D.; Graça, J.; Reyes, L. H.; Garrido, M. V.; Prada, M.; Reinoso-Carvalho, F.ArtigoAcesso Aberto
Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 1-20 de um total de 1248