BRU-CRI - Comunicações a conferências internacionais : [555] Página principal da coleção Visualizar estatísticas

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Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 421-440 de um total de 555
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019The effect of macroeconomic instability on earnings management in developed versus emerging countriesViana Junior, D. B. C.; Lourenço, I. M. E. C.; Martins, O. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Are new digital influencers ruining your business?: The effects of negative word-of-mouth initiated by social media new influencers in fashion on consumers´ intentions to purchase and recommend the brandLangaro, D.; Loureiro, S. M. C.; Paula, A. B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Storymaking: an investigation on the process of co-created brand storytelling in the sporting goods industryLangaro, D.; Hackenberger, C.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How atmospheric cues in a virtual reality fashion stores affect the sense of presenceCrespo, M.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R.G.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Restyling the higher education landscape: regional (a)symmetries across PortugalDias, D.; Ramos, F.; Fidalgo, A.; Gonçalves; F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How to clutch skills from higher education curricula: analysis of Portuguese learning outcomesFidalgo, A.; Ramos, F.; Dias, D.; Gonçalves, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Comparative multivariate forecast performance for the G7 stock markets: VECM models vs deep learning LSTM neural networksFerreira, N. B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Spatiotemporal variation of taxi demandRodrigues, P.; Martins, A.; Kalakou, S.; Moura, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The influence of cross-cultural effect on Kérastase (L'oreal Group) consumer-brand relationship and engagementNobre, P.; Bilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Exploring the rewards dimension of engagement in consumer-fashion brand relationshipCabaço, M. G.; Bilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Do hedonic rewards at online communities affect consumer-fashion brand engagement? a PLS approachBilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.; Cabaço, M. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Analysing the impact of massclusivity campaigns on luxury and mass-market fashion brandsSantos, J. F.; Bilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Pereira problem solvingPereira, L.; Santos, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Profiling the two most populous generations of the PIIGS countries in the workplace based in online consumption of cultural contentsTrindade, G.; Laureano, R. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Comparing the consumption of musical and films online between Generations X and Y in Portugal and SpainTrindade, G.; Duarte, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Sentiment analysis in online reviews classification using text mining techniqueMoreno, A.; Rita, P.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Dashboard to monitor performance of an hotel in the financial perspectiveLavrador, A. M. S.; Laureano, R. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Rating prediction on yelp academic dataset using paragraph vectorsMaia, R.; Ferreira, J.; Martins, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Using chained machine learning models for scientific articles recommendationMaia, R.; Ferreira, J.C.; Martins, A. L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Performance evaluation of Brazilian social organizations according to the best international practicesRaptopoulos, M. M.; Simaens, A.; Silva, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 421-440 de um total de 555