Percorrer por título

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 9115-9134 de 30108. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2017Employer branding in the chinese public hospitalJiaxin, LuoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014Employer branding in the german consulting industry: Meeting expectations, values and requirements of generation y through a successful employer branding strategyMertens, SebastianDissertação de MestradoAcesso Restrito
2023Employer branding in the healthcare sector: The role of instrumental and symbolic image attributes among potential applicants and doctorsLuo, J.; Ferreira, A. I.; Lievens, F.; Trigo, B. R.ArtigoAcesso Aberto
6-Nov-2019Employer branding in the Portuguese navyAlbano, Nelson Miguel da GlóriaDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Dez-2022Employer branding na atração e retenção de profissionais de enfermagem no setor público e privado em PortugalBaltazar, Inês PereiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Nov-2023O employer branding na atração e retenção de profissionais não jornalistas na imprensa PortuguesaReis, Rita GonçalvesDissertação de MestradoAcesso Embargado
15-Fev-2022Employer branding no setor de IT: a perceção dos profissionais de IT sobre as dimensões de employer brandingMadalena, Maria Benedita Correia de SampaioDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jul-2018Employer branding of Infotel: a close collaboration between marketing and human resourcesMayet, Camille Anne-SophieDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2021Employer branding para a atração e retenção de talentos em empresas de tecnologiaCosta, Carla PachecoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2011Employer branding: a visão dos jovens talentos quanto à marca NestleRibeiro, Paula Alexandra NunesDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Dez-2016Employer branding: fatores privilegiados num potencial empregadorMendes, Ana Cláudia Gomes da SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2019Employer branding: the power of attraction in the EB GroupSantos, V.; Monteiro, B.; Martinho, F.; Reis, I.; Sousa, M.ArtigoAcesso Aberto
16-Dez-2020Employer value proposition: Atração de jovens na área das tecnologias de informaçãoPais, Ana Lúcia de Jesus AndradeDissertação de MestradoAcesso Aberto
2022Employers’ perception of the role of higher education in Portugal: The varying solutions for skill problemsSuleman, F.; Suleman, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Employers’ perspective of expatriate failure: Understandings and explanationsCarvalho, Marta Maria SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017Employing mindfulness, images and experience evaluation to predict perceived value of travel experience: The role of perceived authenticityLoureiro, S. M. C.; Stylos, N.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2007Employing the block fourier algorithm for solving the LMMSE receiver equation under variable channel conditionsSilva, J. C.; Dinis, R.; Rodrigues, A.; Cercas, F.; Souto, N.; Jesus, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
22-Dez-2022Employment of artificial intelligence mechanisms for e-Health systems in order to obtain vital signs and detect diseases from medical images improving the processes of online consultations and diagnosisAntunes, Carlos Filipe Paiva da Cunha MacieiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
2022Employment of artificial intelligence mechanisms for e-Health systems in order to obtain vital signs improving the processes of online consultations and diagnosisAntunes, C.; Coutinho, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015The employment relationship in an (almost) structureless labour market: the case of domestic workSuleman, F.ArtigoAcesso Embargado