Percorrer por autor Salgueiro, M. F.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016Accessibility and trust: the two dimensions of consumers perception on sustainable purchase intentionCarvalho, B.; Salgueiro, M. F.; Rita, P.ArtigoAcesso Embargado
2007Competências de gestão: um instrumento de medida para a realidade portuguesaFelício, M. J.; Lopes, A.; Salgueiro, M. F.; Parreira, P.ArtigoAcesso Aberto
2015Consumer sustainability consciousness: a five dimensional constructCarvalho, B. L.; Salgueiro, M. F.; Rita, P.ArtigoAcesso Embargado
2016Country personality scale: is a five-dimensional model a better methodological instrument?Búrcio, C. M. S.; Vinhas da Silva, R.; Salgueiro, M. F.ArtigoAcesso Aberto
2008Estudo sobre a validação do “Modelo de Comportamento Organizacional” de Meyer e Allen para o contexto portuguêsNascimento, J. L.; Lopes, A.; Salgueiro, M. F.ArtigoAcesso Aberto
2019Fashion and beauty advertising models’ age and its impact on over 50 female consumers’ purchase intentionPereira, H.; Salgueiro, M. F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017How does economic crisis impact on family vacations?Pereira, H. G.; Salgueiro, M. F.; Marques, S. H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015The influence of country personality dimensions on intentions to recommend visiting: the preponderance of assiduousness and wickednessBúrcio, C.; Vinhas da Silva, R.; Salgueiro, M. F.ArtigoAcesso Aberto
2016Investigating impacts of complex sampling on latent growth curve modellingVieira, M. D. T.; Salgueiro, M. F.; Smith, P. W. F.ArtigoAcesso Embargado
2013Latent growth curve modeling of psychological well-being trajectoriesSalgueiro, M. F.; Malta, J.ArtigoAcesso Aberto
2016Misspecification effects in the analysis of panel dataVieira, M. D. T.; Smith, P. W. F.; Salgueiro, M. F.ArtigoAcesso Aberto
2023Mobile devices usage in retail setting: Gender and generation preferencesCavalinhos, S.; Salgueiro, M. F.; Marques, S.ArtigoAcesso Aberto
2010Modelling the influence of environmental attitudes on the preferences for activities: A SEM approachMarques, C.; Reis, E.; Menezes, J.; Salgueiro, M. F.ArtigoAcesso Embargado
2013A multi-process second-order latent growth curve model for subjective well-beingSalgueiro, M. F.; Smith, P. W. F.; Vieira, M. D. T.ArtigoAcesso Embargado
2016Online purchase determinants of loyalty: the mediating effect of satisfaction in tourismPereira, H.; Salgueiro, M. F.; Rita, P.ArtigoAcesso Aberto
2015Quinn’s leadership roles: a confirmatory factor analysis study in Portuguese health servicesParreira, P.; Lopes, A.; Salgueiro, M. F.; Carvalho, C.; Salgueiro-Oliveira, A.; Castilho, A.; Mónico, L.; Sena, C. A.; Fonseca, C.ArtigoAcesso Aberto
2018The relationships between portuguese banks and their customers in a recessionary contextPereira, H.; Salgueiro, M. F.; Nunes, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Say yes to Facebook and get your customers involved! Relationships in a world of social networksPereira, H.; Salgueiro, M. F.; Mateus, I.ArtigoAcesso Embargado
2011Social influence, intention to smoke, and adolescent smoking behaviour longitudinal relationsVitória, P. D.; Salgueiro, M. F.; Silva, S. A.; de Vries, H.ArtigoAcesso Embargado
2014The direct and indirect impact of country personality on behavioral intentions for travelling: the full mediation effective of the affective country imageBúrcio, C.; Silva, R.; Salgueiro, M. F.ArtigoAcesso Aberto